قهرمان پاراگلایدر بدون حمایت مسئولین در پی کسب افتخار جهانی

به گزارش وبلاگ ورزش و تندرستی، سهیل باریکانی، خلبان ارزنده پاراگلایدر کشورمان این بار نیز بدون حمایت مسئولین فدراسیون انجمن های ورزشی راهی مسابقات جهانی می گردد.

قهرمان پاراگلایدر بدون حمایت مسئولین در پی کسب افتخار جهانی

مسابقات دنیای پاراگلایدر در رشته مسافت (FAI World championship) از فردا (13 مرداد) در کشور مقدونیه شروع می گردد. در این مسابقات که دو سال یک بار برگزار می گردد، 150 خلبان برتر دنیا برای کسب عنوان قهرمانی دنیا با یکدیگر به رقابت می پردازند.

از ایران نیز تنها یک خلبان در این مسابقات حضور خواهد داشت. سهیل باریکانی که در دوره قبل نیز در مسابقات دنیای این رشته بدون هیچ گونه حمایتی و با هزینه شخصی خود و از همه مهم تر بدون لباس تیم ملی ایران شرکت نموده بود، توانست درمیان 150 خلبان برتر دنیا رتبه 41 را به دست بیاورد.

و این در حالی بود که دیگر ورزشکاران ایرانی که می توانستند به همراه وی برای کسب افتخار راهی مسابقات دنیای شوند، به دلیل مسائل عدیده از جمله مشکل هزینه بالای مسابقات و عدم حمایت هیچ یک از مسئولین فدراسیون از حضور در رقابت ها بازماندند.

سال جاری نیز سهیل باریکانی تنها نماینده ایران در این مسابقات در مقدونیه خواهد بود. در تبادل نظریی که در همین رابطه با وی داشتیم بازهم از عدم حمایت رئیس و مسئولین فدراسیون انجمن های ورزشی گله مند بود.

وی که از مدت ها قبل به دنبال کسب مجوز و تامین اقتصادی این سفر بوده و بارها با مسئولین انجمن ورزش های هوایی و نیز فدراسیون مربوطه مکاتبه و تبادل نظر داشته، در نهایت به هیچ نتیجه ای دست نیافته و سال جاری نیز با هزینه شخصی و از آن مهم تر بدون لباس تیم ملی ایران که فدراسیون حاضر به تامین آن نیز نشده، به تنهایی راهی مسابقات دنیای است. مسئله ای که سبب می گردد وی در آوردگاه دنیای نتواند در رژه تیم ها در مراسم افتتاحیه شرکت نموده و پرچم کشورمان را در این مراسم به اهتزاز درآورد.

منبع: همشهری آنلاین

به "قهرمان پاراگلایدر بدون حمایت مسئولین در پی کسب افتخار جهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قهرمان پاراگلایدر بدون حمایت مسئولین در پی کسب افتخار جهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید