شهرداری مشهد از ورزش همگانی و قهرمانی حمایت کند

به گزارش وبلاگ ورزش و تندرستی، خبرنگاران/خراسان رضوی مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: درخواست ما از شهرداری مشهد، حمایت از ورزش همگانی و قهرمانی است تا بدین شکل با مطالعه بیشتر و برنامه ریزی مناسب تر در عرصه های ورزشی اقدام کنیم.

شهرداری مشهد از ورزش همگانی و قهرمانی حمایت کند

فرزاد فتاحی در نشستی که با حضور شهردار مشهد، عضو شورای اسلامی شهر مشهد و جمعی از ورزشکاران استان برگزار گردید، اظهار کرد: بخش عظیمی از مشکل ورزش ما، کاهش اعتبارات دولتی و گرایش به سمت حمایت های بخش خصوصی است. درخواست ما از شهرداری مشهد، حمایت از ورزش همگانی و قهرمانی است تا بدین شکل با مطالعه بیشتر و برنامه ریزی مناسب تر در عرصه های ورزشی اقدام کنیم.

وی اضافه کرد: در حوزه جوانان هم طی دو سه سال گذشته کوشش های زیادی صورت گرفته است. یکی از دغدغه های ما در این بخش عدم تخصیص حتی یک ریال اعتبارات دولتی است. اگر به هر سازمان مردم نهاد 10 میلیون تومان یاری گردد به مقدار پنج برابر هزینه می نمایند.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی بیان نمود: در حال حاضر حدود 300 کارگاه آموزشی در موضوع ازدواج آسان برگزار گردیده که جزو اقدامات خوبی است که باوجود محدودیت های کرونایی و اقتصادی در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، فتاحی اعلام نمود: جامعه ورزشی می تواند بخشی از پازل شهر مشهد را تکمیل کند و در زمینه توریست ورزشی تاثیرگذار باشد بعلاوه این توانایی وجود دارد که رقابت های بین المللی مهمی در این شهر برگزار گردد؛ کمااینکه برنامه ما هم تبدیل مشهد به پایگاه برگزاری مسابقات آسیایی است که تا به امروز به علت شرایط کرونایی محقق نشده اما با کوشش های دولت در تامین واکسن حتما در آینده شاهد اتفاقات خوبی خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "شهرداری مشهد از ورزش همگانی و قهرمانی حمایت کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهرداری مشهد از ورزش همگانی و قهرمانی حمایت کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید