شجاعی: امیدوارم دوست کوچک مان را به خانه برگردانیم

به گزارش وبلاگ ورزش و تندرستی، همان طور که ما در تورنمنت های قبل تیم های خوبی داشتیم اما همواره به خاطر جزئیات پیروز نبودیم و الان این جزئیات را رعایت می کنیم، تیم های قطر و امارات هم خوب هستند و آنها هم این کار را انجام می دهند.

شجاعی: امیدوارم دوست کوچک مان را به خانه برگردانیم

به خاطر رعایت نکردن جزئیات در تورنمنت های قبلی پیروز نبودیم

مسعود شجاعی در نشست خبری قبل از بازی مقابل ژاپن گفت: خوشحالیم در این مرحله حضور داریم و خیلی دوست داریم فردا برسد و هر چه زودتر بازی آغاز گردد. فکر می کنم یکی از زیباترین بازی های جام باشد. بعد از این همه سختی که کشیدیم و با هدفی که از روز اول کارمان را آغاز کردیم، برای بازی فردا(دوشنبه)حاضر هستیم.

با توجه به اتفاقات دوره گذشته جام ملت های آسیا و قضاوت بحث برانگیز داور استرالیایی بازهم برای دیدار مقابل ژاپن یک داور استرالیایی انتخاب شده. آیا این مساله روی ذهنیت بازیکنان ایران تأثیر می گذارد یا خیر؟

ما غول مرحله پنجم را گذرانده ایم، الان غول مرحله ششم هستیم. من خودم به این موضوع فکر نمی کنم، چون سودی ندارد.ما از آن قضیه درس می گیریم اما اینکه به این موضوع فکر کنیم سودی ندارد. ویلیامز استرالیایی یک اشتباهی کرد و گذشت. همان طور که همه ما در بازی های قبل و دورهای قبل اشتباه نموده ایم. تنها چیزی که ما به آن فکر می کنیم و از روز اول روی آن تأکید داریم و خوب انجام داده ایم، تمرکز تیمی و اصولی است که باید انجام دهیم. من فکر نمی کنم حضور داور استرالیایی خللی در کار ما ایجاد کند.

با توجه به اینکه ایران در چند سال گذشته بارها امارات و قطر را شکست داده اید، به نظر شما دیدار مقابل ژاپن چه اندازه در قهرمانی شما تأثیرگذار است؟

ما بازی به بازی پیش می رویم. فکر می کنم کار مربیان است که بررسی تیم های دیگر را انجام دهند. الان فقط به بازی با ژاپن فکر می کنیم. قطعا اگر قرار باشد ما به فینال برسیم باید این بازی را ببریم. پس بهتر است الان فقط به ژاپن و راه های پیروزی مقابل این تیم فکر کنیم. در خصوص اینکه ما در گذشته قطر و امارات را شکست داده ایم نیز باید بگویم، شرایط تورنمنت فرق می نماید.هر تورنمنت شرایطش فرق می نماید. همان طور که ما در تورنمنت های قبل تیم های خوبی داشتیم اما همواره به خاطر جزئیات پیروز نبودیم و الان این جزئیات را رعایت می کنیم، تیم های قطر و امارات هم خوب هستند و آنها هم این کار را انجام می دهند. الان باید تمام تمرکزمان را روی بازی فردا بگذاریم و بعد در خصوص این موضوعات صحبت کنیم.

کی روش پیش از مسابقات گفته بود گزینه اول صعود به نیمه نهایی جام ملت ها ژاپن، استرالیا و کره جنوبی هستند و ایران برای یک سهمیه دیگر کوشش می نماید اما حالا که استرالیا و کره به نیمه نهایی نرسیدند، آیا ایران این شانس را دارد با شکست ژاپن و سپس با پیروزی در فینال به قهرمانی برسد؟

همان طور که می دانید با توجه به شرایط آماده سازی که داشتیم و آن را با تیم هایی دیگر مقایسه می کردیم واقعاً از لحاظ آمادگی قابل قیاس نبود. از این ناراحت نیستم و شرایط موجود آنگونه بود و نمی شد با آن جنگید. به همین خاطر خیلی طبیعی بود مدعیان قهرمانی تیم هایی بودند که کی روش نام برد. الان که این تیم ها حذف شدند ما امیدواریم بتوانیم قهرمان شویم، اما همچنان تیم هایی مانند امارات و قطر هستند که همه را شگفت زده نموده اند. ما هم کار سختی داریم اما نشدنی نیست و با تمام وجود کوشش می کنیم بعد از 44 سال این شادی را به مردم بدهیم. من یک اصطلاح دارم که همه همواره به شوخی می گویم امیدوارم بتوانیم این دوست کوچک مان که از ما دور است را به خانه برگردانیم ان شاءالله این اتفاق رقم بخورد.

270+220

منبع: ایران ورزشی

به "شجاعی: امیدوارم دوست کوچک مان را به خانه برگردانیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شجاعی: امیدوارم دوست کوچک مان را به خانه برگردانیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید