تعیین شدن حریفان جودوکاران ایران در قهرمانی آسیا

به گزارش وبلاگ ورزش و تندرستی، آیین قرعه کشی پیکارهای جودوی قهرمانی قاره کهن انجام شد و 9 جودوکار ایران حریفان خود را شناختند.

تعیین شدن حریفان جودوکاران ایران در قهرمانی آسیا

به گزارش وبلاگ ورزش و تندرستی و به نقل از روابط عمومی فدراسیون جودو، جوجیتسو و کوراش، با انجام قرعه کشی پیکارهای جودو قهرمانی آسیا، این رقابتها از صبح فردا (آدینه) پنجم خرداد ماه به مدت سه روز به میزبانی کشور هنگ کنگ شروع می گردد.

بر اساس این گزارش در بخش مردان و در جدول 22نفره وزن منهای 60 کیلوگرم محمد روشن نژاد در مبارزه نخست برابر نماینده کشور میزبان به میدان می رود و در صورت پیروزی با جودوکار کره ای مصاف خواهد نمود.

در وزن منهای 66 کیلوگرم، در شرایطی 27 جودوکار با هم رقابت می نمایند که سعید خجسته در دور نخست استراحت دارد و سپس با برنده دیدار عربستان و تایلند پیکار می نماید، قاسم نوری زاده دیر نماینده کشورمان در این وزن ابتدا مقابل جودوکار افغان به میدان می رود و در صورت پیروزی حریفی از قزاقستان را پیش رو خواهد داشت.

در وزن منهای 73 کیلوگرم محمد بریمانلو در حضور 25 جودوکار در صورت شکست نماینده سریلانکا، در مبارزه دوم به مصاف برنده قطر و نپال می رود.

سعید ملایی در جدول 25نفره وزن منهای 81 کیلوگرم در دور نخست استراحت دارد و سپس برابر برنده هنگ کنگ و قطر روی تاتامی می رود.

وحید نوری در جدول 17 نفری وزن منهای 90 کیلوگرم با جودوکار عربستانی مبارزه خواهد نمود.

در وزن به اضافه 100 کیلوگرم در شرایطی 12 جودوکار حضور دارند که حمیدرضا ملک زاده ابتدا به مصاف نماینده چین تایپه می رود و در صورت پیروزی جودوکار ژاپن را در پیش رو خواهد داشت.

اما در بخش بانوان و در جدول 15نفری وزن منهای 52 کیلوگرم طاهره آذرپیوند در صورت پیروزی در مبارزه نخست برابر جودوکار کره شمالی با برنده کشور میزبان و مغولستان مبارزه می نماید.

در وزن منهای 70 کیلوگرم جهان آقایی در جدول 18نفره این وزن ابتدا برابر ویتنام روی تاتامی می رود و در صورت شکست این جودوکار با برنده هند و کره جنوبی مبارزه خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تعیین شدن حریفان جودوکاران ایران در قهرمانی آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعیین شدن حریفان جودوکاران ایران در قهرمانی آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید