سولسشایر: پوگبا یک حرفه ای تمام عیار است، امیدواریم دخه آ سال های بیشتری در منچستریونایتد بماند

به گزارش وبلاگ ورزش و تندرستی، فوتبال جهان- سرمربی نروژی شیاطین سرخ از هافبک فرانسوی و دروازه بان اسپانیایی اش تمجید ویژه ای کرد.

سولسشایر: پوگبا یک حرفه ای تمام عیار است، امیدواریم دخه آ سال های بیشتری در منچستریونایتد بماند

به گزارش وبلاگ ورزش و تندرستی، اولگنار سولسشایر که تیم تحت هدایتش برای برگزاری اردوی پیش فصل راهی کشور استرالیا شده، صبح امروز (چهارشنبه به وقت تهران) با حضور در کنفرانس خبری در شهر پرث استرالیا گفت: تا کنون همه چیز در این اردو خوب بوده است. من هوادار کریکت نیستم اما بعضی بازیکنانم و اعضای کادرفنی هوادار این رشته ورزشی هستند و این فوق العاده است که ما در این استادیوم کریکتِ شگفت انگیز تمرین می کنیم.

وی اضافه نمود: ما دو بازیکن شگفت انگیز - دنیل جیمز و آرون وان بیساکا - را به خدمت گرفتیم که در کنار اینکه بازیکنان سرعتی و باکیفیت هستند، تشنه پیروزیت هستند. می دانیم که فصل گذشته، فصل ناامیدنماینده ای داشتیم اما می دانیم که برای فصل جدید چه هدفی داریم. باید اختلاف با تیم های مدعی را در این لیگ بسیار رقابتی، کم و برای کسب جام بازی کنیم. منچستریونایتد به دنبال بازگشت به روزهای خوبش است و تمرینات پیش فصل تاکنون دلگرم نماینده بوده است.

سرمربی نروژی شیاطین سرخ توضیح داد: بی صبرانه منتظر انجام بازی های محبت آمیز هستم و اطمینان دارم وقتی لیگ آغاز گردد، تیمی خوب خواهیم داشت که آماده چالش ها است و بازیکنان تمام کوشش شان را برای این باشگاه به کار خواهند بست.

سولسشایر در مورد وضعیت هافبک فرانسوی اش که گفته می گردد در آستانه جدایی از منچستریونایتد قرار گرفته است، یادآورد شد: هیچگاه نگرانی بابت پوگبا نداشته ام، چون هر موقع که او در زمین بوده، سخت کوشیده و یک حرفه ای تمام عیار است. او پسر پرافتخاری است که تا کنون در تمرینات پیش فصل فوق العاده کار نموده است.

وی همچنین در تمجید از دروازه بان اسپانیایی تیمش که باشگاه منچستریونایتد هنوز پیروز به تمدید قراردادش نشده است، گفت: بارها گفته ام که از داشتن دخه آ در درون دروازه مان چقدر من و باشگاه شاد و خوش شانس هستیم، بنابراین امیدواریم که داوید سال های بیشتری در جمع ما بماند.

منچستریونایتد در تور پیش فصل خود در استرالیا در دیدار محبت آمیز ای به مصاف تیم پرث گلوری این کشور می رود و سپس در ادامه تور پیش فصل خود راهی سنگاپور و شانگهای می گردد و در آنجا با تیم های اینتر و تاتنهام دیدار خواهد نمود. شیاطین سرخ سپس در بازگشت به اروپا در شهر اوسلو با تیم کریستین سوند نروژ تقابل خواهند کرد و در نهایت در شهر کاردیف ولز با میلان مصاف می نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "سولسشایر: پوگبا یک حرفه ای تمام عیار است، امیدواریم دخه آ سال های بیشتری در منچستریونایتد بماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سولسشایر: پوگبا یک حرفه ای تمام عیار است، امیدواریم دخه آ سال های بیشتری در منچستریونایتد بماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید