زنگ مهر در یزد به صدا در آمد

به گزارش وبلاگ ورزش و تندرستی، با حضور محمود زمانی قمی استاندار یزد و مسئولان آموزش و پرورش در استان، صبح امروز یکشنبه مراسم سال تحصیلی جدید با بازگشایی بیش از 980 مدرسه در یزد شروع شد.

زنگ مهر در یزد به صدا در آمد

استاندار یزد در این آیین با تاکید بر لزوم توجه به تربیت صحیح دانش آموزان گفت: این وظیفه مهم در کنار آموزش علم و دانش به عهده معلمانی است که همواره برای دانش آموزان کوشش می نمایند.

محمود زمانی قمی ادامه داد: بازگشایی مدارس یعنی گشایش اندیشه و تفکر و دانش آموزان و معلمان با ذهن خلاق و اندیشه و تفکر به وظایف خود عمل می نمایند.

وی با بیان اینکه جامعه به تعلیم و تربیت احتیاج دارد و این وظیفه در آموزش و پرورش و در سطح مدارس باید مورد توجه قرار گیرد و پیش از آموزش باید به تربیت اصولی و صحیح توجه گردد.

فرماندار میبد هم در این آیین با اشاره به فعالیت موثر خیران مدرسه ساز در شهرستان بیان داشت: بر اساس آنچه که در برنامه مشخص گردیده است سالانه باید 10 مدرسه خیری در این شهرستان احداث گردد.

حسین فلاح ادامه داد: خوشبختانه با همت خیران در این شهرستان طی یکسال گذشته بیش از 30 مدرسه احداث و بهره برداری گردیده است.

وی با ببان اینکه شهرستان میبد به 21 هزار دانش آموزی خدمات مورد احتیاج تحصیلی را ارائه می دهد بیان کرد: این دانش آموزان در 147 مدرسه مشغول به تحصیل هستند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "زنگ مهر در یزد به صدا در آمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زنگ مهر در یزد به صدا در آمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید