رایولا: با یووه توافق کردیم اما آژاکس پول بیشتری برای دی لیخت می خواهد

به گزارش وبلاگ ورزش و تندرستی، مدیر برنامه های دی لیخت تأیید کرد که کاپیتان آژاکس بر سر شروط شخصی از جمله حقوق و مزایا با باشگاه یوونتوس به توافق رسیده است.

رایولا: با یووه توافق کردیم اما آژاکس پول بیشتری برای دی لیخت می خواهد

رایولا: با یووه توافق کردیم اما آژاکس پول بیشتری برای دی لیخت می خواهد

مینو رایولا تأیید کرد که ماتیاس دی لیخت، کاپیتان و مدافع میانی تیم فوتبال آژاکس بر سر شروط شخصی از جمله حقوق و مزایا با باشگاه یوونتوس به توافق رسیده است.

در میان پیشنهادهایی که دی لیخت در بازار جابجایی تابستان سال جاری داشته، پیشنهادی که یوونتوس به این ملی پوش هلندی داده توانسته نظر او را جلب کند اما هنوز یک مانع بزرگ در راستا انتقال او به تورین وجود دارد که آن مخالفت باشگاه آژاکس با رقم پیشنهادی بانوی پیر است. آژاکس برای فروش دلیخت 75 میلیون می خواهد اما یووه رقمی پایین تر پیشنهاد نموده است و با ادامه پیدا کردن این روند، ممکن است دی لیخت به پیشنهاد سایر مشتریان خود از جمله بارسلونا و پای سن ژرمن فکر کند.

رایولا در این باره به نشریه تلگراف هلند گفت: توافقات لازم با ماتیاس انجام شده است و حالا همه چیز به باشگاه آژاکس بستگی دارد و باید دید که این باشگاه چگونه می خواهد معامله کند.

در همین حال تلگراف نوشته است که دی لیخت نمی تواند به بهانه بیماری از شرکت در تمرینات پیش فصل آژاکس خودداری کند تا تکلیف قراردادش با یوونتوس معین گردد. رایولا اما امیدوار است که در آینده ای نزدیک قراردادی میان دو باشگاه منعقد گردد.

مدیربرنامه های 51 ساله دی لیخت درباره احتمال ورود این بازیکن 19 ساله و باشگاه آژاکس به یک نزاع حقوقی به خاطر خودداری این بازیکن از شرکت در تمرینات، تأکید کرد: ما قصد نداریم کار به شکایت و قضاوت کشیده گردد. این را به ماتیاس هم گفته ام چون اینگونه پیش بردن امور، در سبک کاری و زندگی ما نیست. او فقط امیدوار است که یوونتوس و آژاکس کوشش کافی برای تعامل و رسیدن به توافق را نشان دهند تا هرچه زودتر این قرارداد بسته گردد.

منبع: ایران ورزشی

به "رایولا: با یووه توافق کردیم اما آژاکس پول بیشتری برای دی لیخت می خواهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رایولا: با یووه توافق کردیم اما آژاکس پول بیشتری برای دی لیخت می خواهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید