رایزنی تلفنی ترامپ و آبه درباره ویروس کرونا

به گزارش وبلاگ ورزش و تندرستی، رئیس جمهور آمریکا و نخست وزیر ژاپن روز آدینه درباره همکاری های نزدیک و مشترک برای مبارزه با شیوع کرونا از جمله همکاری برای فراوری دارو و واکسن رایزنی تلفنی کردند.

رایزنی تلفنی ترامپ و آبه درباره ویروس کرونا

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ ورزش و تندرستی، بنا بر اعلام یوشیهیده سوگا سخنگوی دولت ژاپن دونالد ترامپ و شینزو آبه حدود 45 دقیقه بصورت تلفنی با یکدیگر مصاحبه نموده اند.

به گزارش یورونیوز، یوشیهیده سوگا در این باره گفت: دو رهبر به گفتگو در موضوعات مختلف مرتبط با شیوع کرونا در کشورهایشان پرداختند و درنهایت برای انجام اقدامات مشترک با هدف جلوگیری از شیوع بیشتر آن، فراوری دارو و واکسن و اتخاذ تدابیری برای از سر گیری فعالیت های مالی به توافق رسیدند... آنها همچنین توافق کردند که در این موضوع، همکاری نزدیکی با یکدیگر داشته باشند.

اقدام دو کشور برای همکاری مشترک برای مبارزه با شیوع کرونا در حالی انجام می گردد که شمار رسمی مبتلایان به کووید19 در ایالات متحده آمریکا به حدود 1 میلیون و 300 هزار نفر و شمار قربانیان این بیماری به حدود 77 هزار نفر رسیده است.

در ژاپن نیز که یکی از اولین کشورهای درگیر با این ویروس کشنده محسوب می گردد، تا کنون 15 هزار و 477 نفر مبتلا شده و 577 نفر جان باخته اند.

یک روز پیش از این دونالد ترامپ اقرار نموده بود ضربه ای که در پی شیوع ویروس کرونا به کشورش وارد شده، بسیار سنگین تر از ضربات حملۀ پرل هاربر در دوران جنگ جهانی دوم و حملات تروریستی یازده سپتامبر بوده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "رایزنی تلفنی ترامپ و آبه درباره ویروس کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رایزنی تلفنی ترامپ و آبه درباره ویروس کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید