دی فرانچسکو: بی تجربگی، استرس و ضربات آخر بد دلیل باخت مان به یوونتوس بود

به گزارش وبلاگ ورزش و تندرستی، سرمربی تیم فوتبال رم برای باخت خارج از خانه تیمش مقابل بانوی پیر دلایلی برشمرد.

دی فرانچسکو: بی تجربگی، استرس و ضربات آخر بد دلیل باخت مان به یوونتوس بود

به گزارش وبلاگ ورزش و تندرستی ، اوزه بیو دی فرانچسکو پس از شکست یک بر صفر تیم فوتبال رم در خانه یوونتوس در هفته هفدهم سری A که آخرین بازی مردانش پیش از کریسمس بود، به شبکه DAZN گفت: در نیمه اول ما بیش از اندازه عصبی و بی احتیاط بودیم اما در نیمه دوم ما میل بیشتری به دوئل نشان دادیم و کنترل توپ را در اختیار داشتیم. حرکات هجومی خوبی داشتیم و فقط در ضربات آخر مشکل داشتیم. تفاوت میان ما و حریف این است که یوونتوس به سمت چارچوب ما شوت زد و ما نه. من از واکنشی که تیمم نشان داد، راضی ام.

دی فرانچسکو اضافه نمود: من می خواستم که تیمم در خط میانی پرتعدادتر بازی کند و به همین دلیل به الکساندر کولاروف این فرصت را دادیم که از خط دفاعی آغاز به بازیسازی کند. هدف من گذاشتن تأثیر فیزیکی قویتر بر بازی بود که در برخی دقایق بازی این هدف محقق شد و در برخی دقایق دیگر کمتر.

سرمربی جالوروسی تأکید کرد: نکات مثبتی که ما می توانیم از این بازی بگیریم، رویکرد و انگیزه بازیکنان مان در مصاف های نفر به نفر با حریف بود. تنها مشکل بازی ما فقط این بود که نتوانستیم از موقعیت های مان استفاده کنیم اما نگه داشتن یوونتوس در نیمه زمین خودش هم کار کوچکی نیست. متأسفانه ما به دلیل نداشتن تجربه و شم گلزنی بالا نتوانستیم از موقعیت های مان استفاده کنیم. ما از پاتریک شیک انتظارات بیشتری داشتیم. این بازی برای او آسان نبود اما ما انتظار داشتیم که شوت های بیشتری به سمت دروازه حریف بزند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "دی فرانچسکو: بی تجربگی، استرس و ضربات آخر بد دلیل باخت مان به یوونتوس بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دی فرانچسکو: بی تجربگی، استرس و ضربات آخر بد دلیل باخت مان به یوونتوس بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید