دوربین میان رده لایکا M-E (تایپ 240) با قیمت 3995 دلار معرفی گردید

به گزارش وبلاگ ورزش و تندرستی، امروز لایکا یک دوربین رنج فایندر جدید از سری M معرفی کرد که M-E (تایپ 240) نام دارد. به گفته خود شرکت لایکا، این دوربین برای افرادی ساخته شده که می خواهند به تازگی وارد سیستم لایکا M بشوند و از این جهت یک دوربین برای تازه کارها به حساب می آید.

دوربین میان رده لایکا M-E (تایپ 240) با قیمت 3995 دلار معرفی گردید

درون این دوربین یک سنسور 24 مگاپیکسلی از نوع CMOS و فول فریم قرار گرفته و پردازنده دوربین نیز Leica Maestro است. بافر این دوربین هم حالا دو گیگابایتی شده که نسبت به نسل قلبی لایکا M (تایپ 240) شاهد یک گیگابایت افزایش هستیم. همچنین محدوده ایزو سنسور هم از 200 تا 6400 قابل تغییر است.

تمام مدل های لایکا M-E دست ساز خواهند بود و در کشور آلمان فراوری می شوند. بدنه دوربین هم نسبت به قطرات آب و خاک مقاومت خواهد داشت و دور تا دور بدنه را هم پوشش چرم طبیعی فرا گرفته است.

بخش بالایی و پایینی این دوربین، فلز خاکستری رنگی دارد که به صورت اختصاصی برای این دوربین ساخته شده و شاهد این رنگ در دیگر دوربین های لایکا نخواهیم بود. در بخش پشتی نیز نمایشگر 3 اینچی و TFT دوربین M-E قرار گرفته که 920 هزار پیکسل دارد و با شیشه ای ضد خش، محافظت می گردد.

در زمینه فیلم برداری، دوربین لایکا M-E (تایپ 240) می تواند با رزولوشن 1080P فیلم برداری کند و خبری از فیلم برداری 4K در این محصول نیست. همچنین لایکا یک دکمه اختصاصی برای آغاز و خاتمه فیلم برداری در این دوربین قرار داده تا کاربر بتواند به سادگی بین عکاسی و فیلم برداری، سوییچ کند.

دیگر ویژگی های این دوربین شامل Wi-Fi، عکاسی پیاپی با سرعت 3 فریم در ثانیه و باتری 1800 میلی آمپری می گردد. همچنین لایکا می گوید به محض روشن کردن، این دوربین در کمتر از یک ثانیه به صورت کامل بوت می گردد. وزن دوربین هم 680 گرم خواهد بود.

دوربین Leica M-E (تایپ 240) از تاریخ سوم مرداد ماه عرضه خواهد شد و قیمتی که برای آن معین شده 3995 دلار است. این قیمت اگرچه برای یک دوربین زیاد است اما برای یک دوربین از خانواده لایکا M، معقول و کم به حساب می آید. برای مقایسه بگذارید بگوییم که قیمت دوربین پرچمدار این خانواده یعنی M10، حدود 7300 دلار فقط برای بدنه است. شما درباره این دوربین و دیگر محصولات خانواده Leica چه فکر می کنید؟

منبع: PetaPixel

منبع: دیجیکالا مگ

به "دوربین میان رده لایکا M-E (تایپ 240) با قیمت 3995 دلار معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوربین میان رده لایکا M-E (تایپ 240) با قیمت 3995 دلار معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید