خبرنگاران 7 هزار نفر در مبادی ورودی کوهرنگ غربالگری شدند

به گزارش وبلاگ ورزش و تندرستی، شهرکرد- خبرنگاران- فرماندار کوهرنگ گفت: از ابتدای اجرای طرح غربالگری مبادی ورودی تا به امروز، 7 هزار نفر در ورودی های این شهرستان غربالگری و تب سنجی شدند.

خبرنگاران 7 هزار نفر در مبادی ورودی کوهرنگ غربالگری شدند

هوشنگ مصطفوی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار وبلاگ ورزش و تندرستی اضافه نمود: کنترل مبادی ورودی و خروجی شهرستان به صورت شبانه روزی در حال انجام است و از ورود خودروهای غیربومی به شهرستان جلوگیری می شود.

وی با بیان اینکه 100 درصد جمعیت شهرستان کوهرنگ غربالگری شده است، شرح داد: تا به امروز هیچ مورد مثبتی از ابتلا به ویروس کرونا در شهرستان شناسایی نشده است و کوهرنگ همچنان در شرایط سفید قرار گرفته است.

فرماندار شهرستان کوهرنگ با بیان اینکه کالاهای اساسی مردم تامین شده است و کمبودی در این خصوص وجود ندارد، گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت در این خصوص همکاری خوبی داشته است.

مصطفوی، کمبود اقلام بهداشتی را مهمترین چالش این شهرستان گفت و اضافه نمود: این شهرستان تنها یک داروخانه دارد و اقلام بهداشتی توزیع شده در این داروخانه جوابگوی نیاز مردم شهرها و روستاهای شهرستان نیست.

وی شرح داد: همین موضوع سبب شده تا مردم شهرستان برای تامین وسایل بهداشتی نظیر ماسک، دستکش و محلول های ضدعفونی کننده به شهرستان های دیگر سفر کنند و همین موضوع سلامت آنها را ممکن است به خطر بیندازد.

مصطفوی گفت: امید است با کمک متولیان بهداشت و درمان، اقلام بهداشتی بیشتری در اختیار این شهرستان قرار داده شود تا در بین مردم توزیع و نگرانی ها در این خصوص برطرف شود.

به گزارش وبلاگ ورزش و تندرستی، چلگرد مرکز شهرستان کوهرنگ در 90 کیلومتری مرکز چهارمحال بختکمک قرار گرفته است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران 7 هزار نفر در مبادی ورودی کوهرنگ غربالگری شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 7 هزار نفر در مبادی ورودی کوهرنگ غربالگری شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید