خبرنگاران اماکن تاریخی و مذهبی کرمانشاه بازگشایی می گردد

به گزارش وبلاگ ورزش و تندرستی، کرمانشاه- خبرنگاران- استاندار کرمانشاه بااشاره به مصوبه امروز ستاد ملی کرونا گفت: موزه ها، اماکن تاریخی و مذهبی استان از فردا (یکشنبه چهارم خرداد) با رعایت پروتکل های بهداشتی بازگشایی خواهد شد.

خبرنگاران اماکن تاریخی و مذهبی کرمانشاه بازگشایی می گردد

هوشنگ بازوند روز شنبه پس از نشسته ستاد ملی کرونا که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار گردید، در جمع وبلاگ ورزش و تندرستی اظهارداشت: براین اساس از فردا همه موزه ها و اماکن تاریخی استان با رعایت دستورالعمل های بهداشتی بازگشایی می شوند و همه اماکن متبرکه نیز با هماهنگی وزارت بهداشت و ستادهای استانی با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری گشایش می یابد و از یک ساعت بعد از طلوع آفتاب تا یک ساعت قبل از غروب آفتاب امکان زیارت برای مردم فراهم خواهد شد.

وی اظهارداشت: همه کارمندان اداری نیز با رعایت مسایل بهداشتی از شنبه دهم خرداد ماه از ساعت 7:30 تا 14:30 براساس دستورالعمل سازمان امور اداری و استخدامی در محل کار خود حاضر می شوند.

رییس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت گفت: تا به امروز 133 هزار و 521 نفر به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت 59 نفر در 24 ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به هفت هزار و 359 رسید.

کیانوش جهانپور روز شنبه درباره آخرین آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا و موارد فوت ناشی از آن در کشور اضافه کرد: در 24 ساعت گذشته تا ظهر امروز (سوم خرداد) بر اساس گزارش آزمایشگاه ها و دانشگاه های علوم پزشکی هزار و 869 بیمار جدید مبتلا به کووید-19 در کشور شناسایی شد که از بین مبتلایان جدید، 386 مورد بستری جدید (20 درصد) و هزار و 483 (80 درصد) از بیماران سرپایی و افرادی که از رهگیری تماس نزدیک با مبتلایان شناسایی شدند، هستند. با در نظر دریافت موارد جدید، مجموع بیماران مبتلا به کووید- 19 در کشور به 133 هزار و 521 نفر رسید.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران اماکن تاریخی و مذهبی کرمانشاه بازگشایی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اماکن تاریخی و مذهبی کرمانشاه بازگشایی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید