حاجی میرزایی: باید از اطلاعات جمعیت دانش آموزی هر استان، تصویر روشنی تهیه کنیم

به گزارش وبلاگ ورزش و تندرستی، تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش در بیستمین گفت و گوی تخصصی تعلیم و تربیت با مدیران کل نوسازی استان ها یکی از شاخص های مهم مدیران را توانایی بسط دادن و پیوند با دیگران برشمرد.

حاجی میرزایی: باید از اطلاعات جمعیت دانش آموزی هر استان، تصویر روشنی تهیه کنیم

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، محسن حاجی میرزایی، در بیستمین گفت و گوی تخصصی تعلیم و تربیت با مدیران کل نوسازی استان ها که در دفتر وزیر برگزار گردید، با بیان این که موضوع جلسه امروز جز مهم ترین موضوعات مورد توجه و در زمره دغدغه های روزانه من است، اظهار کرد: یکی از مهم ترین مهارت های کلیدی و راهبردی مدیران، توانایی برقراری ارتباط است.

وی اضافه کرد: در این زمینه با کاستی روبرو هستیم و باید قدرت ترکیب شوندگی را افزایش دهیم؛ باید بتوانیم به صورت هم افزا کار کنیم. باید مراقبت کنیم در تفکیک وظایف ساختارها به تجزیه امور منجر نشود. برای تحقق امور باید توانایی کارکردن با یکدیگر را مد نظر قرار دهیم.

حاجی میرزایی در ادامه یکی از شاخص های مهم مدیران را توانایی بسط دادن و پیوند با دیگران قلمداد کرد و اضافه کرد: شاخص مهم این است که ارتباط عمیق و همکاری داشته باشیم؛ این یک مهارت مهم و کلیدی است.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به این که افراد باید بتوانند ارتباطات شبکه ای را مدیریت نمایند، از مدیران کل نوسازی استان ها خواست تا این موضوع را به عنوان یک هدف مهم تلقی نمایند.

وی در خاتمه درباره طرح آجر به آجر اضافه کرد: درخواست دارم برای اجرای این پویش، مشارکت عمومی را برانگیزیم تا شوق توجه به مدرسه و تمرین جلب همکاری عمومی را افزایش و انسان ها را به این کار عادت دهیم.

منبع: خبرگزاری پانا

به "حاجی میرزایی: باید از اطلاعات جمعیت دانش آموزی هر استان، تصویر روشنی تهیه کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حاجی میرزایی: باید از اطلاعات جمعیت دانش آموزی هر استان، تصویر روشنی تهیه کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید