پیش بینی اختصاص 4 هزار میلیارد تومان برای طرح های مشارکتی در سال آینده

به گزارش وبلاگ ورزش و تندرستی، تهران (پانا) - رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور پس از افتتاح یک سالن ورزشی و شروع عملیات اجرایی 2 پروژه آموزشی در بهبهان طی نشستی در فرمانداری این شهرستان از پیش بینی اختصاص 4 هزار میلیارد تومان برای پروژه های مشارکتی در سال آینده اطلاع داد.

پیش بینی اختصاص 4 هزار میلیارد تومان برای طرح های مشارکتی در سال آینده

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، مهراله رخشانی مهر در ادامه سفر خود به خوزستان امروز پنجشنبه 17 تیر 1400 به بهبهان رفت و پس از بازدید از پروژه های در دست اجرا و افتتاح یک سالن ورزشی و کلنگ زنی دو پروژه آموزشی، در نشستی به آنالیز فضاهای آموزشی شهرستان های بهبهان و آغاجاری پرداخت.

وی در این نشست با ابراز خرسندی از راه اندازی مجمع خیرین مدرسه ساز بهبهان، گفت: برنامه داریم که سال آینده 40 هزار میلیارد ریال برای طرح های مشارکتی کشور اختصاص دهیم که هر استانی مشارکت بیشتری از خیران داشته باشد اعتبار بیشتری را دریافت می نماید.

رییس سازمان نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس کشور ادامه داد: باید از پراکنده سازی مدارس جلوگیری گردد ومدارس جامع و کامل با ظرفیت بالای پذیرش دانش آموز ساخته گردد این کار باعث می گردد مدارس با امکانات بیشتری ساخته شوند.

رخشانی مهر اضافه کرد: پارسال 330 میلیارد ریال برای خرید تجهیزات سرمایشی به خوزستان اختصاص داده شد اما با توجه به گرمای شدید هوا در این منطقه احتیاج به سیستم های خنک کننده بیشتری در مدارس وجود دارد.

درخشش خوزستان در امر مدرسه سازی

رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور بعلاوه در نشست با مجمع خیرین شهرستان بهبهان اعلام کرد: اگر اداره کل نوسازی مدارس خوزستان به همین فرایند ادامه دهد تا چند سال آینده از میانگین فضای آموزشی کشور عبور خواهد نمود.

وی در ادامه با اشاره به طرح آجر به آجر اضافه کرد: این طرح پارسال با هدف ترویج فرهنگ خیر مدرسه سازی در سطح جامعه اجرا شد و خوزستان در این طرح با جذب 120 هزار نفر خیر در بین مردم رتبه نخست کشور را کسب کرد.

رخشانی مهر ادامه داد: پارسال سازمان نوسازی مدارس کشور متناسب با یاری خیران به خوزستان از محل اعتبار پروژه های مشارکتی یکهزار و 700 میلیارد ریال اعتبار تخصیص داد.

مهراله رخشانی مهر معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشوربعلاوه صبح امروز با حضور در گلزار شهدای بهبهان به مقام شامخ شهدای این شهرستان ادای احترام کرد.

لازم به ذکر است، طی سفر رخشانی مهر به خوزستان در دزفول 10 پروژه با 69 کلاس درس افتتاح و 5 مدرسه با 34 کلاس درس هم کلنگ زنی شد.

در بهبهان سالن ورزشی مدرسه استثنایی باغچه بان به مساحت سه هزار و 522 مترمربع و صرف اعتباری بالغ بر 25 میلیارد ریال افتتاح وعملیات ساخت یک هنرستان دخترانه مشارکتی به مساحت سه هزار مترمربع و یک مدرسه 6 کلاسه خیری به نام زهرا صالح زاده با مساحت یک هزار و 200 مترمربع و زیربنای 750 مترمربع شروع شد.

علاوه براین 15 پروژه و فضای آموزشی و تربیتی در اهواز، دزفول، بهبهان و آغاجاری به وسیله مهراله رخشانی مهر رئیس و داریوش ورناصری معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی مدارس کشور بازدید شد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "پیش بینی اختصاص 4 هزار میلیارد تومان برای طرح های مشارکتی در سال آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی اختصاص 4 هزار میلیارد تومان برای طرح های مشارکتی در سال آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید