تولید 200 محصول صنعت هوایی توسط شرکت های فناور ایرانی

به گزارش وبلاگ ورزش و تندرستی، مدیر شبکه تبادل فناوری ستاد توسعه فناوری نانو گفت: تا به امروز 200 محصول در صنعت هوایی، تجاری سازی و به ایرلاین های مختلف تحویل شده است.

تولید 200 محصول صنعت هوایی توسط شرکت های فناور ایرانی

رضا سلطان علیزاده، مدیر شبکه تبادل فناوری ستاد توسعه فناوری نانو در گفت وگو با خبرنگار گروه علم و پیشرفت وبلاگ ورزش و تندرستی گفت: یکی از بخش هایی که در بحث گروه صنعت پیگیری می شود بحث هوایی است که تا به امروز بالغ بر 200 محصول تجاری سازی شده و به ایرلاین های مختلف تحویل داده شده است.

وی ادامه داد: روکش های صندلی هواپیما و موکت های داخل کابین از جمله این محصولات هستند؛ این محصول از سوی یکی از شرکت های فناور در طرح ها و رنگ های مختلف تولید شده است ولی الزاما مواد مصرفی داخل هواپیما باید به صورتی باشند که حداقل آتش سوزی را ایجاد کنند از این رو مواد استفاده شده در هواپیما نسوز و یا کُند سوز هستند تا زمان لازم برای نجات سرنشینان هواپیما وجود داشته باشد.

مدیر شبکه تبادل فناوری ستاد توسعه فناوری نانو گفت: روکش صندلی هواپیما از این جهت مهم است که بالاترین نقش را در آتش زایی دارند، بنابراین شرکت ها محصولاتی ارائه کرده اند که کندسوز هستند.

سلطان علیزاده با بیان اینکه شرکت های فناور ایرانی به تولید روکش های صندلی هواپیما با 3 ویژگی کندسوز،آنتی باکتریالو آب گریز بودن دست یافته اند، گفت: شرکت های فناور ایرانی به دانش فنی تولید شیشه، فیلترهای داخل کابین، و پوشش های مبتنی بر نانو فناوری نیز دست یافته اند.

منبع: خبرگزاری فارس

به "تولید 200 محصول صنعت هوایی توسط شرکت های فناور ایرانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تولید 200 محصول صنعت هوایی توسط شرکت های فناور ایرانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید