شرح رضاییان درباره حمایت رئیس منطقه ویژه پارس جنوبی و مسائل اقتصادی باشگاه

به گزارش وبلاگ ورزش و تندرستی، بهرام رضاییان، مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی جم گفت که رئیس منطقه ویژه پارس جنوبی از تیم فوتبال این باشگاه حمایت نموده است.

شرح رضاییان درباره حمایت رئیس منطقه ویژه پارس جنوبی و مسائل اقتصادی باشگاه

به گزارش وبلاگ ورزش و تندرستی، بهرام رضاییان در گفت وگو با روابط عمومی باشگاه پارس جنوبی درباره شایعه عدم حمایت منطقه ویژه پارس جنوبی از تیم فوتبال خود و واگذاری نماینده جم در لیگ برتر مطرح نمود: به شایعات در این خصوص توجه نکنید. هدف نفت از حمایت ورزش، توجه به محیط پیرامونی در راستای مسئولیت های اجتماعی اش است. تا الان هم هر تصمیمی گرفته شده و ادامه پیدا خواهد نمود، تصمیمی است که به سود طرفداران و منطقه باشد. این فضای همدلی هم باید ادامه داشته باشد تا روزهای خوب خود را ادامه دهیم.

وی ادامه داد: قوانین و مقررات جاری باعث شده تا جلوی پرداختی مستقیم از سوی وزارت نفت به باشگاه گرفته گردد و ما نتوانیم شرایطی را که در لیگ یک داشتیم، ادامه دهیم. با همه این موارد اما تا الان تیم روپا بوده و خواهشم هم این است که به حواشی توجه نکنید.

رضاییان اضافه کرد: آقای سیدپیروز موسوی (رئیس منطقه ویژه پارس جنوبی) از بدو ورودش به منطقه ویژه پارس جنوبی از تیم فوتبال حمایت نموده و از محل اسپانسرها و شرکت های صنعتی منطقه توانسته 35 درصد پول جور کند و به تیم بدهد. پشتیبانی مناسبی نیز از تیم می گردد و انشاالله در آینده شرایط بهتر خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "شرح رضاییان درباره حمایت رئیس منطقه ویژه پارس جنوبی و مسائل اقتصادی باشگاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرح رضاییان درباره حمایت رئیس منطقه ویژه پارس جنوبی و مسائل اقتصادی باشگاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید