تمام نمودارهای بیماری در دزفول صعودی است

به گزارش وبلاگ ورزش و تندرستی، خبرنگاران/خوزستان سرپرست معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: تمام نمودارها یعنی بروز بیماری، بستری و مرگ و میر صعودی است؛ شاید کشندگی این سوش کرونا بیشتر نشده است اما با توجه به اینکه بروز بیماری بالا است، تعداد مرگ و میر نیز افزایش یافته است.

تمام نمودارهای بیماری در دزفول صعودی است

دکتر امیر ماندگار در گفت وگو با وبلاگ ورزش و تندرستی، با اشاره به شرایط بروز بیماری در دزفول اظهار کرد: همچنان آمار بروز بیماری در دزفول صعودی است و هنوز به ثابت نرسیده است.

وی اضافه کرد: روزانه 400 تا 500 مورد مثبت در دزفول داریم البته از بعضی بیماران علامت دار که یک فرد مثبت در منزل دارند، تست گرفته نمی گردد بنابراین این افراد جزو آمار مبتلایان محسوب نمی شوند که حالت گول زننده ای دارد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی دزفول توضیح داد: روزانه 60 تا 70 بیمار در بیمارستان گنجویان بستری و تعداد کمتری ترخیص می شوند در نتیجه مجبور هستیم به صورت مستمر بخش های بیشتری راه اندازی کنیم.

وی گفت: با وجود این شرایط، همچنان میزان رعایت پروتکل های بهداشتی بسیار کم است. روزانه تا 10 مورد مرگ هم در دزفول داشتیم که بعضی از آنها مسن نبودند و بیماری زمینه ای نیز نداشتند.

ماندگار توضیح داد: تا دو هفته پیش روزانه یک تا سه مورد مرگ و میر داشتیم اما در دو هفته اخیر، روزهایی با 10 مورد مرگ نیز داشتیم.

وی اضافه کرد: تمام نمودارها یعنی بروز بیماری، بستری و مرگ و میر صعودی است؛ شاید کشندگی این سوش کرونا بیشتر نشده است اما با توجه به اینکه بروز بیماری بالا است، تعداد مرگ و میر نیز افزایش یافته است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: نمی دانم چه اتفاقی باید بیافتد تا بعضی از مردم به این باور برسند که خطر بیخ گوش همه است و هیچ کسی از ابتلا مصون نیست.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تمام نمودارهای بیماری در دزفول صعودی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمام نمودارهای بیماری در دزفول صعودی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید