بالاخره محمد بنا به انتخابی رضایت داد

به گزارش وبلاگ ورزش و تندرستی، طبق تصمیم سرمربی جدید تیم ملی کشتی فرنگی، برای حضور در مسابقات جام تختی رقابت انتخابی برگزار می گردد.

بالاخره محمد بنا به انتخابی رضایت داد

به گزارش ، محمد بنا که اعتقاد چندانی به فرآیند انتخابی تیم ملی نداشت و همواره از سوی بسیاری از اهالی فن به گزینش به وسیله سیستم گلخانه ای محکوم بود پس از بازگشت دوباره به کشتی فرنگی قصد دارد برای تعدادی از فرنگی کاران واجد الشرایط در روزهای 6 و 7 دی ماه دیدار های انتخابی برگزار کند.بر همین اساس برترین های رقابت انتخابی با نظر کادر فنی در مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام دنیا پهلوان تختی کشتی خواهند گرفت. ضمن آنکه فرنگی کارانی که عملکرد مطلوبی در جام تختی داشته باشند شانس زیادی برای پوشیدن دوبنده تیم ملی در رقابت های قهرمانی 2019 آسیا خواهند داشت.

ایرج اسفندیاری فر مربی تیم ملی کشتی فرنگی در این خصوص گفت:با توجه به اینکه هدف اصلی ما موفقیت در بازی های المپیک 2020 است به همین منظور در برنامه های تدوین شده ضمن برگزاری اردوهای منظم برای حضور در رقابت های جام تختی، قهرمانی آسیا، جام دنیای و دنیای 2019 فرآیند هایی را در نظر گرفتیم که زمان را نیز به خوبی مدیریت کنیم.

رقابت های بین المللی کشتی فرنگی و آزاد جام تختی به ترتیب روزهای 6 و 7 و 18 و 19 بهمن ماه امسال برگزار خواهد شد و برنامه این مسابقات در تقویم اتحادیه دنیای کشتی قرار گرفته است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "بالاخره محمد بنا به انتخابی رضایت داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بالاخره محمد بنا به انتخابی رضایت داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید