بارش 74 میلیمتری باران در رودسر، پایداری تدریجی هوا از دوشنبه

به گزارش وبلاگ ورزش و تندرستی، خبرنگاران/گیلان کارشناس هواشناسی گیلان با اشاره به بارش 74 میلیمتری باران در رودسر، گفت: تا شنبه هوا ابری و بارانی است، اما از اواخر وقت شنبه و روز یکشنبه تا حدی از شدت بارش ها کاسته خواهد شد.

بارش 74 میلیمتری باران در رودسر، پایداری تدریجی هوا از دوشنبه

مازیار غلامی در گفت وگو با وبلاگ ورزش و تندرستی، با اشاره به تداوم بارش باران در جلگه و بارش برف در ارتفاعات گیلان، اظهار کرد: طی 24 ساعت گذشته رودسر با 74 میلیمتر و لاهیجان با 70 میلیمتر بیشترین مقادیر بارش را در ایستگاه های هواشناسی ما داشتند.

وی با اشاره به بارش 52 میلیمتری باران در شهر رشت، افزود: امروز بیشینه دمای هوای رشت به 11 درجه سانتی گراد رسید که نسبت به روز گذشته چهار درجه کاهش داشتیم.

کارشناس هواشناسی گیلان با بیان اینکه طی امشب و فردا بارندگی در نواحی جلگه ای شدید خواهد بود، گفت: توده هوای سرد و بارشی باند شمالی کشور را در بر گرفته و حرکت کندی دارد لذا انتظار داریم این شرایط تا شنبه تداوم داشته باشد.

غلامی بارش باران در جلگه، وزش باد نسبتا شدید در نواحی ساحلی و بارش برف در ارتفاعات را برای فردا پیش بینی کرد و متذکر شد: فردا دریا مواج و طوفانی است و امکان انجام فعالیت های مرتبط وجود ندارد.

وی با بیان اینکه تا اواسط هفته آینده تغییر دمای محسوس نخواهیم داشت، گفت: تا شنبه هوا ابری و بارانی است، اما از اواخر وقت شنبه و روز یکشنبه تا حدی از شدت بارش ها کاسته خواهد شد و برای روز دوشنبه انتظار داریم هوا به تدریج پایدار گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "بارش 74 میلیمتری باران در رودسر، پایداری تدریجی هوا از دوشنبه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارش 74 میلیمتری باران در رودسر، پایداری تدریجی هوا از دوشنبه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید