استفاده از نیروهای مستعد بومی باید در راس اولویت های استاندار باشد

به گزارش وبلاگ ورزش و تندرستی، خبرنگاران/کردستان نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: استفاده از نیروهای نخبه و توانمند بومی استان کردستان در اولویت های برنامه استاندار باشد چرا که نادیده گرفتن نیروهای مستعد بومی اجحاف در حق پتانسیل های استان است.

استفاده از نیروهای مستعد بومی باید در راس اولویت های استاندار باشد

شیوا قاسمی پور امروز (اول آذر) در مراسم تودیع و معارفه استاندار نو استان کردستان اظهار کرد: همبستگی، همدلی و یکپارچگی اساس توسعه و پیشرفت استان است؛ متاسفانه امروز در شرایطی هستیم که جوانان توانمند کردستان کم ترین بهره را از پتانسیل ها و ظرفیت های استان می برند.

نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس اعلام کرد: نخبگان و جوانان استان می خواهند که در سطوح بالای کشور سهم داشته باشند و خدمت گذار نظام باشند.

وی بیان کرد: امیدوارم در این دوره از نیروهای جوان کردستانی در سطح ملی استفاده گردد، بعلاوه انتظار می رود استفاده از نیروهای نخبه و توانمند بومی استان کردستان در اولویت های برنامه استاندار باشد چرا که نادیده گرفتن نیروهای مستعد بومی اجحاف در حق پتانسیل های استان است.

قاسمی پور خطاب به استاندار نو کردستان گفت: روحیه جوانی خود را قدر بدانید و از شجاعت و جسارت استفاده کنید و با تمام قدرت برای مردم شریف کردستان کوشش کنید و بدانید که اگر نتوانید برای این مردم قدمی بردارید؛ پست ها و سمت ها هیچ ارزشی نخواهد داشت.

وی یادآور شد: در همه عرصه ها مدیران جسور و کاردان که نگاه حزبی ندارند و هدف آن ها خدمت به مردم است نه حفظ جایگاه و پیروزیت، پیروز تر هستند.

قاسمی پور اضافه نمود: در دولت های گذشته اقداماتی در راستای توسعه استان اجرا شده است اما انتظار مردم از دولت دکتر رئیسی انجام کارهای بزرگ است.

وی توضیح داد: اتمام پروژه هایی همانند کریدور شمال-جنوب، راه آهن همدان-سنندج، ساماندهی مرز بین المللی باشماق، فعال سازی بازارچه های مرزی در راستای اشتغالزایی، اجرایی نمودن منطقه آزاد تجاری، صنعتی و گردشگری مریوان-بانه، توسعه گردشگری استان با توجه به طبیعت بکر و خدادادی کردستان و ثبت جهانی اورامان، افزایش تخصیص آب به بخش کشاورزی، احداث زنجیره فولاد، اجرایی کردن عملیات طرح اشتغالزایی روستایی، ضرورت و اهمیت توجه ویژه به توسعه روستایی با توجه به نقش و جایگاه روستاها در فرآیند توسعه مالی، اجتماعی و سیاسی در بین بردن فقر بیکاری مهاجرت و حاشیه نشینی و بسیاری از مسائل دیگر است و در نهایت شناسایی و تشویق سرمایه گذاران خارجی و داخلی و محلی است.

قاسمی پور اعلام کرد: در این راه ضروری است که راهکارهای توسعه استان را شناخت و آن ها را اولویت بندی و شاخص هایی برای بهره وری پروژه ها تعریف کرد و براساس آن به تخصیص اعتبار و اجرای پروژه ها در بخش های مالی، اجتماعی و ... پرداخت.

وی یادآور شد: پیشرفت و توسعه چه در ابعاد مالی چه در ابعاد اجتماعی و چه در ابعاد شخصی هزینه بردار است که نباید از آن ترسید.

قاسمی پور اعلام نمود: مجمع نمایندگان استان آمادگی خود را برای همراهی با استاندار جهت برون رفت از مسائل استان اعلام می نماید.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "استفاده از نیروهای مستعد بومی باید در راس اولویت های استاندار باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استفاده از نیروهای مستعد بومی باید در راس اولویت های استاندار باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید