از صبح تا شب باید دنبال مرغ زنده بدویم!

به گزارش وبلاگ ورزش و تندرستی، خبرنگاران/خوزستان مدیر یک کشتارگاه صنعتی مرغ در خوزستان گفت: یکی از دلایل کمبود مرغ کشتار روز این است که کشتارگاه ها روزانه سرگردان تامین مرغ زنده هستند؛ از صبح تا شب باید دنبال مرغ زنده بدویم تا با هزار مشقت و بدبختی مرغ زنده پیدا کنیم.

از صبح تا شب باید دنبال مرغ زنده بدویم!

محمدرضا هدایت در جلسه ستاد تنظیم بازار خوزستان که یکشنبه شب برگزار گشت، اظهار کرد: کشتارگاه ها طبق وظیفه ذاتی خود آماده کار هستند و اگر با ماکزیمم تولید کار نکنند، نمی توانند هزینه های خود را جبران کنند.

به گزارش وبلاگ ورزش و تندرستی، وی با اشاره به مشکلاتی که در عرضه مرغ کشتار روز وجود دارد، افزود: مشتریان خاص در بازار مانند پیمانکاران شرکت ها و رستوران های بیرون بر، مرغ مورد نیاز خود را از بازار تامین می کنند و این کار موجب می شود مرغی که قرار است به دست مصرف کننده برسد، به سرعت توسط رستوران ها یا پیمانکاران شرکت ها خریده شود که این مساله یکی از دلایل کمبود مرغ کشتار روز است.

مدیر یک کشتارگاه صنعتی مرغ در دزفول گفت: یکی از دلایل کمبود مرغ کشتار روز این است که کشتارگاه ها روزانه سرگردان تامین مرغ زنده هستند؛ از صبح تا شب باید دنبال مرغ زنده بدویم تا با هزار مشقت و بدبختی مرغ زنده پیدا کنیم.

هدایت اعلام نمود: انتظار می رود مرغ زنده آماده تولید روزانه توسط سازمان جهاد کشاورزی به صورت مساوی بین کشتارگاه ها تقسیم شود.

وی گفت: پیشنهاد می شود کشتارگاه ها زیر نظر سازمان جهاد کشاورزی و سازمان صمت، روزانه در هر شیفت کاری 500 کیلوگرم تا یک تن مرغ را منجمد و ذخیره سازی کنند تا در مواقع کمبود در بازار عرضه شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "از صبح تا شب باید دنبال مرغ زنده بدویم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از صبح تا شب باید دنبال مرغ زنده بدویم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید