احداث پارک موزه دفاع مقدس زنجان نیازمند عزم همگانی است

به گزارش وبلاگ ورزش و تندرستی، استاندار زنجان تاکید نمود: احداث موزه دفاع مقدس استان زنجان از سال 88 تا به امروز تنها 25درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

احداث پارک موزه دفاع مقدس زنجان نیازمند عزم همگانی است

به گزارش وبلاگ ورزش و تندرستی، اسدالله درویش امیری در جلسه هیئت امنای احداث مرکز فرهنگی و پارک موزه دفاع مقدس در استان زنجان، با انتقاد از تاخیر ایجاد شده در احداثاین پارک موزه یادآور شد: شکل گیری و احداث این مراکز در استان ها صندلی ملی و فرادستگاهی دارد که باید با مشارکت و همکاری همه دستگاه های اجرایی احداث گردد.

وی اضافه کرد: یاری به احداث و تکمیل پارک موزه دفاع مقدس از وظایف همه دستگاه های اجرایی است. برق و آب مورد احتیاج برای تکمیل پروژه موزه به صورت موقت تامین و از ظرفیت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به منظور طراحی و موزه آرایی این مرکز استفاده گردد.

این مسئول با انتقاد از احداث بسیاری از سالن های همایش غیرضروری از محل اعتبارات ملی توسط بعضی دستگاه های اجرایی استان، اظهار کرد: اولویت گذاری و توجه به کیفی سازی در تصمیم گیری ها در توزیع منابع اعتباری ملی از سوی دستگاه های اجرایی استان لازم است.

استاندار زنجان اضافه کرد: بعضی از دستگاه های اجرایی با استفاده از منابع ملی اقدام به احداث سالن های همایش مجلل غیرضروری در دستگاه های اجرایی خود در سطح استان نموده اند و این در حالی است که احداث موزه دفاع مقدس استان زنجان از سال 88 تا به امروز تنها 25درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

درویش امیری پارک موزه دفاع مقدس را محل متمرکزی به منظور حفاظت و نمایش یادگاران و آثار باقی مانده از رشادت رزمندگان، مردم و نیروهای مسلح در دوران هشت سال دفاع مقدس عنوان و گفت: نمادهایی از ایثار، فداکاری و مقاومت ملت ایران در دوران دفاع مقدس برای نسل های آینده در این موزه ها جمع آوری و به نمایش گذاشته می گردد.

به گزارش وبلاگ ورزش و تندرستی، در ادامه این جلسه هر یک از اعضا به بیان نظرات و پیشنهادات خود در مورد تامین اعتبارات مورد احتیاج تکمیل پروژه پارک موزه دفاع مقدس استان پرداختند. پروژه پارک موزه دفاع مقدس استان زنجان از سال 88 در زمینی به مساحت 22.5 هکتار در اراضی گاوازنگ زنجان کلنگ زنی شده و تا به امروز طرح مطالعاتی و نقشه برداری مجموعه به سرانجام رسیده و ساختمانی به وسعت 5200 مترمربع زیربنا در سه طبقه احداث شده است که برای تکمیل پروژه بیش از پنج میلیارد تومان اعتبار مورد احتیاج است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "احداث پارک موزه دفاع مقدس زنجان نیازمند عزم همگانی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احداث پارک موزه دفاع مقدس زنجان نیازمند عزم همگانی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید