آندراتزوری: باز هم یک سیلی کلاسیک می خواستیم تا به خودمان بیاییم!

به گزارش وبلاگ ورزش و تندرستی، خبرنگاران: سرمربی موقت رم با تمجید از عملکرد مردانش در جدال برابر اینتر در جام حذفی ایتالیا، مصاف تیم خود و لاتزیو در بازی فینال این رقابت ها را خاص توصیف کرد.

آندراتزوری: باز هم یک سیلی کلاسیک می خواستیم تا به خودمان بیاییم!

به گزارش وبلاگ ورزش و تندرستی، اورلیو آندراتزولی، سرمربی موقت رم پس از پیروزی 3 بر 2 تیمش در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا که مسبب صعود جالوروسی به فینال این رقابت ها شد، به تمیجد از عملکرد بازیکنان خود پرداخت و در عین حال به آغاز ضعیف آنها در ابتدای نیمه اول هم اذعان داشت.

وی به شبکه رای اسپورت گفت: بین 2 نیمه به یکدیگر گفتیم با این وضع نمی توانیم به بازی ادامه دهیم. باید تکانی به خود دهیم و طور دیگری بازی کنیم. شرح اینکه چرا در ابتدای مسابقه آنقدر ضعیف کار کردیم سخت است به خصوص که این اولین باری نیست که این اتفاق می افتد. در بازی روز یکشنبه برابر تورینو هم همین اتفاق رخ داد و تیم ما همان سیلی کلاسیک را لازم داشت که در صورتش نواخته گردد تا به خودش بیاید و بیدار گردد. به نظر می رسد برای بازیکنان ما عادت شده که بازی را افتضاح آغاز نمایند و کم کم آن را ارتقا دهند.

آندراتزولی در سرانجام به بازی فینال اشاره نمود، بازی که در آن باید به مصاف همشهری آبی پوش بروند و دربی دلاکپیتاله را برگزار نمایند. او گفت: زمانی که مسئولان باشگاه مرا به عنوان جاشنین زدنک زمان (سرمربی قبلی رم) انتخاب کرد، چند هدف برای خودم تعیین کردم که جام حذفی ایتالیا یکی از آنها بود. حالا این هدف محقق شده است و ما باید در دربی به مصاف لاتزیو برویم. این بازی، یک بازی خاصی است. با این حال ما از الان نباید فقط روی فینال تمرکز کنیم چون تمام زحمات مفیدی که تا الان کشیده ایم را بر باد خواهیم داد. رم تیم یکدستی است هرچند به نظر من از لحاظ آمادگی جسمانی هنوز صددرصد کامل نیست.

منبع: تسنیم

به "آندراتزوری: باز هم یک سیلی کلاسیک می خواستیم تا به خودمان بیاییم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آندراتزوری: باز هم یک سیلی کلاسیک می خواستیم تا به خودمان بیاییم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید