یزد به اندازه کافی هتل ندارد

به گزارش وبلاگ ورزش و تندرستی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد با بیان اینکه در حال حاضر یزد به اندازه کافی از هتل برخوردار نیست، گفت: امسال مجبور شدیم به دلیل کم بودن هتل ها اقامت شبانه گردشگران خارجی را یک شبه کنیم.

یزد به اندازه کافی هتل ندارد

به گزارش وبلاگ ورزش و تندرستی از یزد، محمد مهدی شرافت عصر امروز در نشست سرمایه گذاری استان یزد با اشاره به اینکه توسعه گردشگری یکی از رویکردهای اصلی استان یزد است، گفت: توسعه گردشگری خارجی در یزد به افزایش تعداد هتل ها نیازمند است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر یزد به اندازه کافی از هتل برخوردار نیست، گفت: امسال مجبور شدیم به دلیل کم بودن هتل ها اقامت شبانه گردشگران خارجی را یک شبه کنیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد به افزایش تعداد گردشگران خارجی یزد اشاره کرد و ادامه داد: این کاهش در حالی است که پیش از این به طور میانگین اقامت گردشگران خارجی در استان یزد دو شب و نیم بوده است.

شرافت به اهداف توسعه سرمایه گذاری استان یزد اشاره کرد و گفت: با توجه به اهمیت توسعه گردشگری استان یزد، به نظر می رسد که مناسب است بخشی از ظرفیت های سرمایه گذاری استان یزد را به ساخت هتلهای مناسب برای توسعه گردشگری اختصاص دهیم.

وی به نقش گردشگری در توسعه کشورها و شهرها اشاره کرد و ادامه داد: در این صورت می توانیم استقبال بهتر و بیشتری از گردشگران خارجی داشته باشیم و به این وسیله توسعه استان را محقق کنیم.

منبع: تسنیم

به "یزد به اندازه کافی هتل ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یزد به اندازه کافی هتل ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید