گوگل هم به دلیل شیوع ویروس کرونا کنفرانس I، O 2020 را لغو کرد

به گزارش وبلاگ ورزش و تندرستی، در بحبوحه شیوع ویروس کرونا شرکت گوگل هم شب گذشته خبر لغو کنفرانس مربوط به توسعه دهندگان خود موسوم به I/O را اعلام نمود. گوگل I/O سال جاری قرار بود در تاریخ بین 12 تا 14 مه سال جاری برگزار گردد و پس از تصمیم برای برگزاری دیجیتالی رویداد مربوط به فضای ابری، گوگل تصمیم گرفته مهم ترین کنفرانس سالانه خود را لغو کند.

گوگل هم به دلیل شیوع ویروس کرونا کنفرانس I، O 2020 را لغو کرد

در بیانیه گوگل آمده: به دلیل نگرانی در خصوص شیوع ویروس کرونا (COVID-19) و مطابق با دستورالعمل بهداشت جهانی، مرکز کنترل و پیشگیری بیماری آمریکا و دیگر مقامات بهداشتی، تصمیم گرفته ایم بخش فیزیکی کنفرانس I/O را لغو کنیم. باید خاطرنشان کنیم مراسم Google I/O معمولا مهم ترین کنفرانس گوگل در سال محسوب می گردد که در جریان آن تغییرات اندروید، محصولات سخت افزاری تازه نفس و حتی به روزرسانی سرویس هایی مانند گوگل مپ معرفی می شوند.

گوگل اعلام نموده که آن ها به دنبال راه های دیگری برای تکامل بخشیدن به I/O هستند تا بتوانند با جامعه توسعه دهندگان خود ارتباط برقرار نمایند. با توجه به اینکه سال های گذشته هم بسیاری از رویدادهای این کنفرانس به صورت زنده در اینترنت پخش می شدند، سال جاری هم به احتمال زیاد گوگل چنین کاری را بدون حضور فیزیکی افراد انجام می دهد.

طبق اعلام گوگل، هزینه پرداخت شده از جانب شرکت نمایندگان تا 13 مارس به طور کامل برگشت داده می گردد و افرادی که بلیط مراسم سال جاری را خریداری نموده اند، بدون احتیاج به قرعه کشی مرسوم اجازه خرید بلیط مراسم سال آینده را خواهند داشت. لغو این کنفرانس جدیدترین خبر لغو یکی از معروف ترین کنفرانس های حوزه تکنولوژی به دلیل نگرانی از شیوع ویروس کرونا است. ماه گذشته خبر لغو نمایشگاه MWC منتشر شد و چند روز قبل هم فیسبوک گفت کنفرانس F8 را برگزار نمی کند.

منبع: The Verge

منبع: دیجیکالا مگ

به "گوگل هم به دلیل شیوع ویروس کرونا کنفرانس I، O 2020 را لغو کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوگل هم به دلیل شیوع ویروس کرونا کنفرانس I، O 2020 را لغو کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید