کویت: یاری رسانی به سیل زدگان در ایران ادامه دارد

به گزارش وبلاگ ورزش و تندرستی، یک دیپلمات کویتی از تداوم یاری های بشردوستانه کشورش به سیل زدگان فروردین ماه امسال در ایران اطلاع داد.

کویت: یاری رسانی به سیل زدگان در ایران ادامه دارد

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ ورزش و تندرستی، دولت کویت بیان کرد این کشور مبلغ تازه ای را برای یاری به سیل زدگان، به ایران تخصیص داده است.

به نوشته خبرگزاری رسمی کویت کونا، فلاح الحجرف کاردار موقت کویت در تهران هفته گذشته از یاری رسانی جدید به سیل زدگان ایران اطلاع داد.

بر اساس این گزارش، کویت اخیرا حدود 75 هزار دلار برای یاری به سیل زدگان ماه آوریل (فروردین) در ایران اختصاص داده است. کاردار موقت کویت در این زمینه گفت: کویت در کوشش است با ارسال یاری های امدادی به قربانیان سیل در ایران، وظیفه بشرمحبت آمیز خود را انجام دهد.

نماینده برنامه جهانی غذا در ایران نیز از تداوم یاری رسانی کویت به سیل زدگان استان لرستان اطلاع داد.

کویت از جمله نخستین کشورهای همسایه ایران بود که در جریان سیل در عید سال جاری یاری هایی را به این امر اختصاص داد.

در بیانیه سفارت کویت در آن تاریخ آمده بود که این یاری های انسان محبت آمیز توسط هلال احمر کویت با هماهنگی هلال احمر ایران در مناطق آسیب دیده توزیع خواهد شد. در ادامه این بیانیه همچنین اشاره شده بود این یاری ها بنا به دستور امیر کویت ارسال شدند و بیانگر مناسبات و روابط حسنه میان دو کشور و دو ملت است.

پیش از این نیز عبداللطیف عبدالله الروضان دبیرکل شورای وزیران کویت گفته بود که شورای وزیران تصمیم دارد یاری های فوری به سیل زدگان در مناطق مختلف ایران ارسال کند. (جزئیات بیشتر)

انتهای پیغام/ق

منبع: خبرگزاری فارس

به "کویت: یاری رسانی به سیل زدگان در ایران ادامه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کویت: یاری رسانی به سیل زدگان در ایران ادامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید