هازارد پس از مصدومیت در چه نسخه ای ظاهر می شود؟

به گزارش وبلاگ ورزش و تندرستی، ادن هازارد فرایند رو به بهبودی را پشت سر می گذراند و باید دید او در چه کیفیتی در میادین ظاهر می شود.

هازارد پس از مصدومیت در چه نسخه ای ظاهر می شود؟

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری وبلاگ ورزش و تندرستی، ادن هازارد دو سابقه متفاوت در دوران فوتبال حرفه ای خود داشته است. ستاره بلژیکی زمانی که در چلسی بود در فصل 2016 دچار مصدومیت شد و پس از بازگشت نمایش بسیار خوبی داشت اما در فصل 2018 بعد از گذراندن دوران مصدومیت در هفت بازی متوالی پیروز به گلزنی نشد و طلسم گلزنی او در بازی هشتم شکست.

ستاره رئال مادرید پیش از شیوع ویروس کرونا عمل جراحی پیروزی روی مچ پای خود انجام داد و با گذراندن دوران نقاهت از چند هفته دیگر دویدن را شروع خواهد کرد. با توجه به اینکه مسابقات لالیگا تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهد بود او فرصت لازم برای بازگشت به مسابقات را خواهد داشت و در زمره بازیکنانی است که کرونا به آن ها کمک کرد تا در دوران مصدومیت از مستطیل سبز دور نمانند.

هازارد یکی از بازیکنان پیروز فوتبال جهان است و باید دید این بار او در چه نسخه ای در زمین مسابقه ظاهر می شود و می تواند شروع پیروزی پس از مصدومیت در رئال مادرید داشته باشد.

4048/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا

به "هازارد پس از مصدومیت در چه نسخه ای ظاهر می شود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هازارد پس از مصدومیت در چه نسخه ای ظاهر می شود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید