مانع نیم میلیاردی رئال مادرید برای مشتریان واران

به گزارش وبلاگ ورزش و تندرستی، مشتریان مدافع فرانسوی رئال مادرید کار آسانی برای به خدمت دریافت این بازیکن ندارند.

مانع نیم میلیاردی رئال مادرید برای مشتریان واران

به گزارش وبلاگ ورزش و تندرستی، در هفته های اخیر بار دیگر اخباری در رسانه های مختلف منتشر شد مبنی بر اینکه رافائل واران در سرانجام فصل جاری تمایل به ترک سانتیاگو برنابئو دارد، اما زین الدین زیدان در دو کنفرانس خبری اخیر خود تأکید کرد این مدافع فرانسوی از بودن در رئال مادرید راضی است و می خواهد که او در برنابئو بماند.

نشریه انگلیسی میرر گزارش داد با توجه به اینکه باشگاه رئال مادرید تمایلی به فروش واران 25 ساله ندارد، مشتریان این بازیکن کار سختی در پیش دارند چرا که در صورت تمایل رافائل به جدایی از رئال مادرید باید رقم فسخ 500 میلیون یورویی او را بپردازند.

واران که تا سرانجام ماه ژوئن 2022 با رئال مادرید قرارداد دارد، به شدت مورد توجه باشگاه منچستریونایتد قرارداد دارد و پیش از آمدن زیدان گفته می شد که او به دنبال کسب تجربه ای جدید در تیم و لیگی دیگر است که با بازگشت زیزو به روی نیمکت سرمربیگری کهکشانی ها ممکن است معادلات به طور کلی دستخوش تغییر گردد.

رافائل واران که هشتمین فصل حضورش را در رئال تجربه می نماید تا کنون 2 قهرمانی در لالیگا، یک قهرمانی در جام حذفی اسپانیا، 2 قهرمانی در سوپرجام اسپانیا، 4 قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، 3 قهرمانی در سوپرجام اروپا و 4 قهرمانی در جام جهانی باشگاه ها را با رئال مادرید تجربه نموده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "مانع نیم میلیاردی رئال مادرید برای مشتریان واران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مانع نیم میلیاردی رئال مادرید برای مشتریان واران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید