نخستین تمرین دوئل هوایی جنگنده جدید میگ-31 روسی

به گزارش وبلاگ ورزش و تندرستی، جنگنده-شکارچی های جدید میگ-31 بی ام نیروهای هوا-فضای روسیه در منطقه کامچاتکا برای اولین بار در یک تمرین دوئل هوایی شرکت کرده و خلبانان این هواپیما طی مانورهای مختلف، قابلیت های خود را به نمایش گذاشتند.

نخستین تمرین دوئل هوایی جنگنده جدید میگ-31 روسی

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ ورزش و تندرستی به نقل از پایگاه خبری-اینترنتی شبکه تلویزیون ازوزدا روسیه، جنگنده-شکارچی جدید میگ- 31 بی ام برای اولین بار در یک تمرین دوئل هوایی شرکت کرد.

در منطقه کامچاتکا (شرق دور روسیه)، در چارچوب برنامه آموزش های رزمی، خلبانان جنگنده-شکارچی های میگ- 31 بی ام در یک هنگ حمل و نقل هوایی مجزا و نیروهای ناحیه شمال شرقی روسیه، یک دوئل هوایی با عناصر تمرینات رزمی و انجام مانورهای پیچیده هوایی را انجام دادند. در این تمرینات خلبانان پرسنل فرماندهی بعنوان طرف متخاصم عمل کردند.

خلبانان این جنگنده ها مانور شکل بشکه را اجرا کردند که در جریان آن هواپیما 360 درجه کامل در حدود محور خود می چرخد. این جنگنده ها با زاویه های بزرگ مانور صعود و نزول را انجام دادند تا موقعیت مناسبی را برای استفاده از سلاح های خود یا تغییر موقعیت پرواز و همچنین با هدف انتقال آتش از یک هدف هوایی به هدف دیگر بدست آورند.

خلبانان این جنگنده ها همچنین توانایی خود را در برابر تحمل اضافه بارهای طولانی در هنگام انجام چرخش با حداکثر سرعت هواپیما را بهبود بخشیدند. این تمرینات به یکی از مراحل آماده سازی خلبانان برای جنگ های هوایی مدرن تبدیل شده است.

جنگنده -شکارچی های میگ- 31 روسی که معروف به کشنده سریع است، سریعترین هواپیمای نظامی در جهان شناخته شده ، حداکثر سرعت آن تا 3 هزار کیلومتر در ساعت بوده و ارتفاع پرواز این هواپیما تا 30 کیلومتر است.

این جنگنده قابلیت نابودی موشک های کروز و ماهواره های نزدیک مدار زمین را دارد. چهار فروند از این نوع هواپیمای شکارچی کنترل منطقه هزار کیلومتری از مرزهای روسیه را برعهده دارد.

جنگنده های میگ- 31 بی ام نمونه جدید این نوع هواپیماست که برای نیروهای هوا-فضای روسیه طراحی و ساخته شده است. کارآیی این مدل از این جنگنده بصورت قابل ملاحظه ای افزایش یافته است. در نیروهای مسلح روسیه تعداد 246 دستگاه از این جنگنده در حال انجام وظیفه است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "نخستین تمرین دوئل هوایی جنگنده جدید میگ-31 روسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین تمرین دوئل هوایی جنگنده جدید میگ-31 روسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید