میزان عفونت در کاشان قابل توجه است ، نگرانی مسئولان از شلوغی بازار ها و تجمعات مردمی

به گزارش وبلاگ ورزش و تندرستی، قائم مقام وزیر بهداشت گفت: کاشان یکی از شهر های با عفونت کرونای بالاست؛ با این حال تراکم جمعیت و شلوغی خیابان ها در این شهر زیاد است.

میزان عفونت در کاشان قابل توجه است ، نگرانی مسئولان از شلوغی بازار ها و تجمعات مردمی

به گزارش خبرنگار دانشگاه وبلاگ ورزش و تندرستی، ایرج حریرچی، قائم مقام وزیر بهداشت صبح امروز از بیمارستان شهید بهشتی کاشان بازدید کرد.

حریرچی در حاشیه این بازدید به وبلاگ ورزش و تندرستی گفت: کاشان یکی از شهر هایی است که میزان عفونت کرونا در آن قابل توجه بوده و از مردم خواهش می کنم که برای مقابله با این بیماری دقت بیشتری داشته باشند.

قائم مقام وزیر بهداشت ادامه داد: مهم ترین روش مقابله با این بیماری یکی جداسازی بیماران و دیگری به حداقل رساندن تماس مردم با یکدیگر است. به این معنی که مردمی که هیچ علامتی ندارند هم باید تماسشان با یکدیگر به حداقل برسد تا اگر شخصی بیمار است اول خانواده خود و سپس دیگران را مبتلا نکند.

وی با بیان اینکه در کاشان هنوز تراکم جمعیت و شلوغی خیابان ها زیاد است، گفت: از مردم خواهش می کنیم که همکاری نمایند تا بتوانیم فرایند صعودی این بیماری را کنترل کنیم و ابتلا به کرونا را به حداقل برسانیم.

حریرچی در مورد تعطیلی کارخانجات نیز گفت: تصمیم گیری فعالیت کارخانجات و ادارات در جای دیگری صورت می گیرد، چون مایحتاج مردم چه مواد غذایی و چه دیگر وسائل، باید به مردم برسد، ولی مسلما فعالیت هر ارگانی که غیرضروری است باید به حداقل برسد.

وی توضیح داد: تصمیم گیری درباره این موضوع در ستاد کرونا یا در شورای تأمین انجام می گردد، اما نمی توان گفت که همه کارخانه ها یکباره تعطیل شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "میزان عفونت در کاشان قابل توجه است ، نگرانی مسئولان از شلوغی بازار ها و تجمعات مردمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میزان عفونت در کاشان قابل توجه است ، نگرانی مسئولان از شلوغی بازار ها و تجمعات مردمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید