معاون باشگاه استقلال: مربی خوب خارجی می آوریم

به گزارش وبلاگ ورزش و تندرستی، قبل از آغاز دیدار استقلال تهران برابر استقلال خوزستان، امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال به همراه علی خطیر وارد استادیوم آزادی شد که طرفداران به شدت از فتحی انتقاد کردند.

معاون باشگاه استقلال: مربی خوب خارجی می آوریم

مدیرعامل باشگاه استقلال پاسخ طرفداران را که پیگیر وضعیت اللهیار صیادمنش و سرمربی جدید استقلال بودند را نمی داد. این رفتار مدیرعامل استقلال باعث شد تا جو بدی در استادیوم به وجود بیاید و طرفداران از این کار فتحی ناراحت شدند.

تعدادی از طرفداران هم از فتحی خواستند که حداقل به احترام تماشاگران به آنها نگاه کند!

در نهایت علی خطیر به میان طرفداران آمد و ضمن آرام کردن آنها به آنان قول داد تا سرانجام فصل یک سرمربی خارجی خوب به استقلال خواهد آمد تا این تیم بتواند سال آینده پیروز باشد.

خطیر که در بین طرفداران معترض قرار گرفته بود در مورد صیادمنش هم گفت: ما اجازه نمی دهیم بازیکنان خوب از استقلال بروند و شما مطمئن باشید خیلی زود آرامش به استقلال باز می شود.

حرف های خطیر تا حدودی طرفداران را آرام کرد ولی آنها به خطیر گفتند که این رفتار فتحی درست نیست و تاکنون سابقه نداشته هیچ مدیرعاملی چنین رفتاری با طرفداران تیمش داشته باشد.

خطیر مجدداً از آنان خواست آرامش خود را حفظ نموده و اجازه دهند مسئولان باشگاه تصمیمات منطقی گرفته تا سال آینده شاهد یک استقلال پرقدرت در لیگ نوزدهم باشند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "معاون باشگاه استقلال: مربی خوب خارجی می آوریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معاون باشگاه استقلال: مربی خوب خارجی می آوریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید