امیدوارم سعادتمند با نام استراماچونی بازی نکرده باشد، دورنمای مثبتی در انتظار استقلال نیست

به گزارش وبلاگ ورزش و تندرستی، پیشکسوت تیم استقلال گفت: امیدوارم سعادتمند اقدام جدی برای بازگشت استراماچونی انجام داده باشد و با نام این مربی ایتالیایی بازی نکرده باشد که قطعاً بازتاب گسترده منفی به همراه دارد.

امیدوارم سعادتمند با نام استراماچونی بازی نکرده باشد، دورنمای مثبتی در انتظار استقلال نیست

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری وبلاگ ورزش و تندرستی، استقلال پس از شکست برابر تراکتور و جدایی فرهاد مجیدی با مسائل متعددی دست و پنجه نرم می نماید.صحبت از بازگشت آندره آ استراماچونی است اما بحث پرداخت مطالبات معوقه او، مخالفت سازمان لیگ با استخدام سرمربی خارجی و اینکه استقلال در صورت یافتن راه حلی برای آوردن وی از پس پرداخت دستمزد او برآید دغدغه طرفداران و دوستداران استقلال است.

فرزاد آشوبی در خصوص شرایط این روزهای استقلال به خبرنگار ورزشی وبلاگ ورزش و تندرستی اظهار کرد: آبی پوشان قبل از آنکه با تراکتور بازی نمایند، بازی را واگذار نموده بودند. رفتارهای غیرحرفه ای از سوی مدیرعامل و سرمربی کم تجربه استقلال تمرکز را از بازیکنان گرفته بود. در خصوص مدیریت چون تخصص زیادی ندارم کمتر صحبت خواهم کرد اما رفتار سرمربی تیم برای من قابل هضم نیست.

وی اضافه کرد: سرمربی استقلال بعد از برد در دربی تصمیم به استعفا می گیرد و تمرکز را از شاگردانش می گیرد. این حق مدیریت است هر سرمربی که دوست دارد را بر روی نیمکت تیمش بنشاند، حتی اگر سرمربی فعلی قرارداد داشته باشد و سیر صعودی را پشت سر می گذراند. باشگاه به این نتیجه رسیده به سرمربی دیگری فکر کند و مجیدی تا لحظه ای که مسئولیت بر عهده دارد باید کارش را به بهترین شکل انجام دهد.

پیشکسوت تیم استقلال ادامه داد: استعفای مجیدی برای من قابل درک نیست و از ان عجیب تر بازگشت به تیم با وساطت دستیارش و کاپیتان تیم خیلی عجیب بود. اگر تمایل به همکاری نداشت نامه استعفا باید به دست مدیرعامل می رسید. نیازی نبود در فضای مجازی برای پشتوانه سازی طرفداران این کار انجام گردد. البته که سعادتمند هم کوشش های زیادی می نماید تا طرفداران را پشتوانه خود قرار دهد.

وی اضافه کرد: مدیرعامل باشگاه می توانست زمان بهتری را برای سفر به ایتالیا و مذاکره با استراماچونی انتخاب کند ولی دلیلی نداشت تا این موضوع پس از رسانه ای شدن پیشنهاد دوباره به این مربی ایتالیایی کتمان گردد. اتفاقاً صداقت می توانست به استقلال یاری کند تا قهرمان جام حذفی گردد ولی مدل رفتار و گفتاری مدیرعامل باشگاه مناسب نبود.

آشوبی اظهار داشت: اگر مدیرعامل استقلال بتواند آندره آ استراماچونی را به این تیم بازگرداند نه تنها به این تیم که به فوتبال ایران خدمت بزرگی نموده است. این مربی ایتالیایی دانش بالایی دارد و می تواند کیفیت دیدارهای لیگ برتر را افزایش دهد. امیدوارم این موضوع فقط حرف نباشد چون خیلی زود تعیین می گردد که اقدام جدی بوده یا فقط برای استفاده از نام استراماچونی با اعتبار او بازی شده است.

وی ادامه داد: اگر استراماچونی سرمربی استقلال نگردد قطعاً بازتاب گسترده منفی به همراه دارد. ضمن اینکه این باشگاه در جابجایی به مشکل می خورد و باید شاهد اتفاقاتی باشیم که دورنمای مثبت و خوبی را نشان نمی دهد. سعادتمند اگر پیروز به استخدام دوباره استراماچونی به هر دلیلی نگردد با توجه به جدایی مجیدی در این فرصت اندک تا لیگ قهرمانان آسیا ناچار به انتخاب گزینه ای برای راهنمایی استقلال می گردد که قطعاً فرصت کافی برای آماده کردن تیم را نخواهد داشت. امیدوارم آبی پوشان بیش از این به دردسر نیفتند اگرچه اتفاقاتی افتاده که نمی توان خیلی به پیروزیت استقلال دل بست.

4048/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا

به "امیدوارم سعادتمند با نام استراماچونی بازی نکرده باشد، دورنمای مثبتی در انتظار استقلال نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیدوارم سعادتمند با نام استراماچونی بازی نکرده باشد، دورنمای مثبتی در انتظار استقلال نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید