لایق: مشکل ورزش اینجاست که یک رشته بیشتر می بازد و بیشتر از همه حمایت می گردد، شنیده ایم که مسئله بازنشسته ها حل شده است

به گزارش وبلاگ ورزش و تندرستی، دبیر فدراسیون کشتی گفت: همه این قهرمانان فرزندان این کشور هستند امامشکل از جایی آغاز می گردد که یک تیم بیشتر از بقیه شکست می خورد اما بیشتر هم مورد حمایت قرار می گیرد.

لایق: مشکل ورزش اینجاست که یک رشته بیشتر می بازد و بیشتر از همه حمایت می گردد، شنیده ایم که مسئله بازنشسته ها حل شده است

رضا لایق در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ ورزش و تندرستی در خصوص اختلافات اخیر جامعه غیر فوتبالی و فوتبالی گفت: شخصا اعتقادم بر این است که تمام ورزشکاران ما سرمایه ها و فرزندان این کشور هستند و نباید کسی دیگری را به بی تعهدی متهم نموده و به ورزشکاران یک رشته توهین کند. من احساس می کنم بهداد سلیمی می توانست اعتراضش را با کلمات بهتری عنوان می کرد چون همه ما از یک خانواده ایم و همه به دنبال موفقیت ورزش کشور هستیم. می خواهیم پرچم ایران در نقاط مختلف دنیا بالا برود.

وی افزود: مشکل اینجاست که ما نتوانسته ایم ملاک و شاخصه های ارزشیابی رشته های المپیکی را درست تعریف کنیم و برای ورزشکارانی که شبانه روز زحمت می کشند تا قهرمان المپیک و دنیا شوند، تمام عمر و جوانی خود را در این راه می گذارند اما با وجود کسب مدال، دیده نمی شوند. نفس ورزش با برد و باخت گره خورده و کسی منکر این موضوع نمی گردد اما ناراحتی از جایی شروع می گردد که یک تیم شکست می خورد و باز بیشتر از بقیه مورد حمایت قرار می گیرد، یک تیم کمتر شکست می خورد و کمتر هم حمایت می گردد.

وی با اشاره به مسائل و سختی های ورزشکاران غیرفوتبالی اعلام نمود: شما یک قهرمان دنیا پیدا نمی کنید که درد نداشته باشد. قهرمانان قدیمی را ببینید که همه بدن شان آسیب دیده و درد را همواره همراه خود حمل می نمایند. در مقابل وقتی قهرمان می شوند در شهر و محل زندگی شان توقع از آنها خیلی بیشتر می گردد و آنها مجبورند به درخواست مردم پاسخ منفی بدهند، درحالیکه هرگز دریافتی آنها از مسئولان درحد قهرمان المپیک نبوده است. به همین دلیل است وقتی می بینند یک رشته اینقدر خصوص حمایت قرار می گیرد و در کشورهای دیگر هم برای یک مدال المپیک، برای ورزشکارشان میلیاردی هزینه می نمایند اما اینجا کار آنها دیده نمی گردد، این آنها را دلگیر می نماید.

لایق تاکید نمود: بهداد سلیمی و دیگر قهرمانان ما شایسته احترامند. باید پای حرف آنها نشست. وقتی مسائل این قهرمانان را ندید قطعا از یک جایی سر باز می نماید.این دلخوری ها در مجموع به نفع ورزش ما نیست.

دبیر فدراسیون کشتی همچنین درخصوص انتخابات فدراسیون کشتی گفت: اینطور که شنیده ایم مشکل بازنشسته ها رفع شده و آنها می توانند به کارشان در هیئت استان ها ادامه دهند. البته هنوز نامه آن در اختیار ما قرار نگرفته ولی قرار است هفته اول اسفند زمان شروع ثبت نام ها اعلام گردد. انتخابات اغلب استان های ما هم برگزار شده و اگر تا زمان تشکیل مجمع همچنان دو سه هیئت با سرپرست اداره شوند، این موضوع نمی تواند در کلیت کار مسئله ای ایجاد کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "لایق: مشکل ورزش اینجاست که یک رشته بیشتر می بازد و بیشتر از همه حمایت می گردد، شنیده ایم که مسئله بازنشسته ها حل شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لایق: مشکل ورزش اینجاست که یک رشته بیشتر می بازد و بیشتر از همه حمایت می گردد، شنیده ایم که مسئله بازنشسته ها حل شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید