فعالیت 110 تیم پلیس راهور گیلان در روز طبیعت

به گزارش وبلاگ ورزش و تندرستی، خبرنگاران/گیلان رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان در روز طبیعت با حضور 110 تیم گشت محسوس و نامحسوس خودرویی و موتوری در سطح استان، اقدام به کنترل تردد و روانسازی ترافیک معابر خواهد کرد.

فعالیت 110 تیم پلیس راهور گیلان در روز طبیعت

سرهنگ امیر طالبی در گفت وگو با وبلاگ ورزش و تندرستی با اشاره به تمهیدات و آمادگی پلیس راهور استان در روز طبیعت، اظهار کرد: با توجه به تداخل در بازگشت مسافران نوروزی و گردشگران از مناطق تفریحی در روز 13 بدر از شهروندان خواست، زمان بازگشت خود را مدیریت کنند.

وی اضافه نمود: مسافران در راستا بازگشت، ممنوعیت های لحاظ شده را رعایت کرده و از توقف در حاشیه معابر و حریم های فاقد ایمنی راستاها خودداری کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان با بیان اینکه برخی از رانندگان وانت بارها اقدام به سوار کردن مسافر در قسمت بار خودرو می کنند، گفت: پلیس در صورت مشاهده این عمل، خودرو مدنظر را متوقف می کند.

این مقام انتظامی با تاکید بر اینکه مسافران باید در راستاهای پرترافیک صبر و حوصله داشته باشند، شرح داد: به مسافران توصیه می شود که از سرعت غیرمجاز و حرکت بین خطوط خودداری کرده و همچنین از ریختن زباله و سبزه نیز در معابر اجتناب کنند زیرا این اقدام احتمال انحراف و تصادف خودروها را موجب می شود.

سرهنگ طالبی گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان در روز طبیعت با حضور 110 تیم گشت محسوس و نامحسوس خودرویی و موتوری در سطح استان، اقدام به کنترل تردد و روانسازی ترافیک معابر خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "فعالیت 110 تیم پلیس راهور گیلان در روز طبیعت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالیت 110 تیم پلیس راهور گیلان در روز طبیعت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید