فراخوان پنجمین دوره مسابقات استانی دفاع سه دقیقه ای از سرانجام نامه در البرز منتشر شد

به گزارش وبلاگ ورزش و تندرستی، پنجمین دوره مسابقات استانی پایان نامه سه دقیقه ای در استان البرز به همت جهاد دانشگاهی استان برگزار می شود و علاقه مندان برای ثبت نام تا پایان آذرماه فرصت دارند.

فراخوان پنجمین دوره مسابقات استانی دفاع سه دقیقه ای از سرانجام نامه در البرز منتشر شد

به گزارش خبرنگار دانشگاه وبلاگ ورزش و تندرستی، پنجمین دوره مسابقات استانی پایان نامه سه دقیقه ای در استان البرز به همت جهاد دانشگاهی استان برگزار می شود.

این مسابقات به عنوان بستری برای رشد و تقویت مهارت های ارتباطی، بیانی و ایده پردازی دانشجویان و ایجاد فضایی برای ارتباط بین دانشگاه، صنعت و جامعه و همچنین کاربردی کردن پزوهش ها و تحقیقات دانشجویی طراحی شده است.

دانشجویان در مسابقات پایان نامه سه دقیقه ای در سه دقیقه به ارائه و تبیین پایان نامه خود می پردازند و ملاک امتیازدهی داوران، محتوای پایان نامه و نحوه ارائه آن است.

براساس اظهارات معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی البرز دانش آموختگانی که از ابتدای سال تحصیلی 96-95 تا پایان مهرماه سال 1399 از پایان نامه خود دفاع کرده باشند و همچنین دانشجویانی که پروپوزال پایان نامه خود را تا پایان آبان ماه 99 به تصویب رسانده اند، می توانند در این دوره از مسابقات شرکت کنند.

همچنین فارغ التحصیلان تمامی دانشگاه های وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین دانشگاه های خارجی مورد تأیید وزارتین می توانند در این مسابقات شرکت کنند.

مهلت ثبت نام این دوره از مسابقات از اول آذرماه به مدت یک ماه است و علاقمندان برای حضور در این مسابقه با شماره های 02634505151 و 09388124028 تماس بگیرند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "فراخوان پنجمین دوره مسابقات استانی دفاع سه دقیقه ای از سرانجام نامه در البرز منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراخوان پنجمین دوره مسابقات استانی دفاع سه دقیقه ای از سرانجام نامه در البرز منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید