فراخوان دومین مهرواره یک وعده لبخند منتشر شد

به گزارش وبلاگ ورزش و تندرستی ، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان، مهرواره طنز یک وعده لبخند با موضوع آزاد در سه بخش شعر، داستان کوتاه و عکاسی (برای سه گروه سنی نونگاه (14-12 سال)، نوجوان (17-15 سال) و بزرگسال(22-18 سال) برگزار خواهد شد و شرکت نمایندگان می توانند آثار خود را تا 31 اردیبهشت 1401 در لینک -یک-وعده-لبخند به نشانی ardabil.kpf.ir بارگذاری نمایند.

فراخوان دومین مهرواره یک وعده لبخند منتشر شد

این مهرواره ادبی و هنری ضمن توجه به ترویج و توسعه روحیه شادی و نشاط، تشویق بچه ها و نوجوانان به دقت در اتفاق های محیط پیرامون و پرورش تفکر انتقادی، در نظر دارد، بچه ها و نوجوانان را با گونه های مختلف طنز آشنا کند.

به گفته داریوش علومی، معاون فرهنگی کانون استان اردبیل، با توجه به مقبولیت طنز در بین بچه ها و نوجوانان، کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان استان اردبیل مصمم است با برگزاری مهرواره طنز یک وعده لبخند ضمن ایجاد فضایی شاد و ترغیب مخاطبان به شناخت محیط پیرامون، فرصتی برای آفرینش آثار خلاق فراهم کند و در راستا بالندگی جامعه و رونق نقد سازنده و هنرمندانه گام بردارد.

علاقه مندان به شرکت در این مهرواره و دریافت اطلاعات بیشتر می توانند به سایت کانون اردبیل مراجعه نمایند یا با شماره 04533231856- داخلی 228و 234 تماس بگیرند.

نخستین دوره این رویداد ادبی و هنری در بهمن سال 1399 با مشارکت 25 استان برگزار و در مجموع 530 اثر در بخش های شعر، داستان و اینفوگرافی به دبیرخانه مهرواره ارسال شد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "فراخوان دومین مهرواره یک وعده لبخند منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراخوان دومین مهرواره یک وعده لبخند منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید