علیپور همچنان پنالتی زن اول پرسپولیس است

به گزارش وبلاگ ورزش و تندرستی، پرسپولیس بودیمیر را هم دارد که در بازی حذفی با پدیده مهارتش در پنالتی زدن را به رخ کشید اما فعلا علیپور پنالتی زن اول است و در نبود او، بودیمیر پنالتی ها را می زند.

علیپور همچنان پنالتی زن اول پرسپولیس است

در حالی که طرفداران پرسپولیس خودشان را برای یازدهمین گل فصل علی علیپور آماده نموده بودند این مهاجم جوان در دیدار با صنعت نفت آبادان پنالتی اش را از دست داد. البته علیپور توانست سنگربان نفتی ها را فریب بدهد اما از بدشانسی ، ضربه پنالتی اش به پایه تیر عمودی دروازه برخورد کرد و به خارج رفت. همین اتفاق باعث شد این تصور به وجود بیاید که علیپور از لیست پنالتی زنان پرسپولیس خط خورده و دیگر شانسی برای زدن این ضربات ندارد.

حال آنکه شنیدیم برانکو چنین قصدی ندارد و از همین حالا پنالتی زن اول تیمش در لیگ قهرمانان آسیا را معین نموده است. اینگونه که اگر پرسپولیس صاحب پنالتی گردد، باز هم علی علیپور پشت توپ خواهد ایستاد.

البته پرسپولیس ماریو بودیمیر را هم دارد که در تمرینات ضربات پنالتی اش را به خوبی می زند و در بازی حذفی با پدیده هم مهارتش در پنالتی زدن را به رخ کشید اما فعلا علیپور پنالتی زن اول است و در نبود او، بودیمیر پنالتی ها را می زند.

11 - 160

منبع: ایران ورزشی

به "علیپور همچنان پنالتی زن اول پرسپولیس است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علیپور همچنان پنالتی زن اول پرسپولیس است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید