عزیزی خادم: روزی که آمدم 21 میلیون در حساب فدراسیون بود

به گزارش وبلاگ ورزش و تندرستی، رئیس فدراسیون فوتبال گفت: روزی که آمدم فقط 21 میلیون در حساب فدراسیون پول بود و انبوه بدهی های چند ده میلیاردی.

عزیزی خادم: روزی که آمدم 21 میلیون در حساب فدراسیون بود

به گزارش وبلاگ ورزش و تندرستی به نقل از فارس ، شهاب الدین عزیزی خادم، رییس فدراسیون فوتبال گفت: فدراسیون فوتبال با آرامش کلامی و عملی به دور از هیاهو به سوی پیشرفت قدم برمی دارد و با اعتماد به نفس بدنبال ایجاد ارزش است. فدراسیون فوتبال در مسیری حرکت می نماید که در آینده به یک سازمان بالنده و رشد یابنده و مبتنی بر سیستم باشد.

رییس فدراسیون فوتبال بیان نمود: ما همه امکانات را مثل تیم ملی فوتبال بزرگسالان برای تیم های ملی آماده کردیم. همان برند لباس، همان کیفیت، همان امکانات اردویی و البته لباس متحدالشکل در جام دنیای.

وی خطاب به ملی پوشان فوتسال گفت: برای ما تیم ملی فوتسال اهمیت دارد. شما جزو برترین های دنیا هستید. برای همین توجه ما هم بالاتر از بضاعت فوتبال ایران است. من به نام رییس فدراسیون از منافع فوتبال مراقبت و محافظت می کنم. کار کردن در این شرایط سخت مالی کشور، سخت است. روزی که آمدم فقط 21میلیون در حساب فدراسیون پول بود و انبوه بدهی های چند ده میلیاردی! اما من اینجا حافظ منافع فوتبالم.

عزیزی خادم ادامه داد: همان قدر که کوشش می کنم تا پول در حساب فدراسیون باشد و تیم های ملی و هیات ها آسوده خاطر باشند، اجازه نمی دهم افراد از جیب فوتبال خرج نمایند، بدهی هنگفت به جا بگذارند و خسارت بزنند و به راحتی از حساب هایمان برداشت نمایند. همین جا می گویم هرکسی خسارت بزند، من از حق شما فوتسالیست ها، فوتبالی ها و دختران و پسران نمی گذرم و باید پول را از جیب خودشان به خزانه فوتبال برگردانند.

وی افزود: درباره پرونده سنگین حقوقی که در فیفا داریم، منتظر اعلام حکم هستیم تا اقدام لازم را داشته باشیم و کوتاه هم نمی آییم. شما لایق برترین هایید و من مطمئنم در جام دنیای به لطف خدا و دعای مقربان الهی پیروز خواهید بود. اگر برادر باشید، یکی باشید، اراده داشته باشید و اجازه ندهید هیچ فردی بین شما کوچک ترین اختلافی بیندازد.

رییس فدراسیون فوتبال در ادامه بیان نمود: هرچند این موضوع زمان بر است و خلق الساعه نیست و باید با زمان حرکت کرد. هر پروژه، یک فرایند است؛ مثل VAR. این ها زمان بر است چون سال های گذشته و انجام نشده است.

لازم به ذکر است، شهاب الدین عزیزی خادم، رییس فدراسیون فوتبال به همراه موسوی، عضو ستاد هماهنگی و برنامه ریزی جام دنیای، علیخانی نماینده آل اشپورت و امین نوروزی عصر امروز در تمرین تیم ملی فوتسال حضور یافته و دقایقی را با ملی پوشان صحبت کردند.

منبع: جام جم آنلاین

به "عزیزی خادم: روزی که آمدم 21 میلیون در حساب فدراسیون بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عزیزی خادم: روزی که آمدم 21 میلیون در حساب فدراسیون بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید