سرهنگ پاشایی: مبلغان دروغین داروی درمان قطعی کرونا دستگیر می شوند ، هیچ داروخانه آنلاینی در کشور وجود ندارد

به گزارش وبلاگ ورزش و تندرستی، معاون اجتماعی پلیس فتا گفت: تا به امروز داروخانه آنلاین نداشته ایم و اگر کسی بخواهد از این فضا سوءاستفاده کند و داروی خاص یا روش درمانی خاصی را بدون مجوز وزارت بهداشت اعلام کند با او برخورد می گردد.

سرهنگ پاشایی: مبلغان دروغین داروی درمان قطعی کرونا دستگیر می شوند ، هیچ داروخانه آنلاینی در کشور وجود ندارد

سرهنگ پاشایی معاون اجتماعی پلیس فتا در مصاحبه با خبرنگار اجتماعی وبلاگ ورزش و تندرستی، در مورد برخورد پلیس با متخلفانی که در فضای مجازی مدعی داروی قطعی کرونا هستند گفت: از اواخر سال 98 و اوایل 99 با آغاز کرونا و به منظور جلوگیری از تخلفات و سواستفاده ها نسبت به کنترل فضای مجازی اقدام کردیم و دستگیری هایی در برخورد با متخلفین در موضوع کرونا داشتیم و تعداد زیادی از موارد و متخلفین دستگیر شده را به مراجع قضایی معرفی کردیم.

وی اضافه نمود: در بین افراد متخلف دستگیر شده، کسانی هم بودند که داروی قطعی درمان کرونا یا شیوه درمان کرونا را اعلام نموده بودند.

معاون اجتماعی پلیس فتا تاکید نمود: داروخانه آنلاین در فضای مجازی نداریم و تا به امروز هیچ گونه مجوزی در این زمینه صادر نشده است و فروش دارو صرفا در داروخانه ها انجام می گردد. متاسفانه این افراد یک سری مجوز ها را هم اعلام می نمایند که دروغین است و ما قطعا با آن ها برخورد می کنیم.

پاشایی گفت: تا به امروز هیچ گونه سایت فروش دارو به صورت آنلاین در فضای مجازی نداشته و نخواهیم داشت.

وی اضافه نمود: تا به امروز داروخانه آنلاین نداشته ایم و اگر کسی بخواهد از این فضا سوءاستفاده کند و داروی خاص یا روش درمانی خاصی را بدون مجوز وزارت بهداشت اعلام کند با او برخورد می گردد.

پاشایی اضافه نمود: تمام موارد لازم از سوی سیستم آموزشی و بهداشتی کشور اطلاع رسانی می گردد، هموطنان به این موارد توجه نمایند و به تبلیغات و اطلاعات ارائه شده خارج از این چارچوب ترتیب اثر ندهند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "سرهنگ پاشایی: مبلغان دروغین داروی درمان قطعی کرونا دستگیر می شوند ، هیچ داروخانه آنلاینی در کشور وجود ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرهنگ پاشایی: مبلغان دروغین داروی درمان قطعی کرونا دستگیر می شوند ، هیچ داروخانه آنلاینی در کشور وجود ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید