سازمان لیگ به برگزاری مسابقات فوتبال اصرار دارد، نبود 4 بازیکن

به گزارش وبلاگ ورزش و تندرستی، مهرداد کریمیان عصر امروز در نشست خبری پیش از بازی با فولاد خوزستان در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال کشور با اشاره به اینکه توصیه می شود در مکان های عمومی کمتر حاضر شوند، افزود: این موضوع باید برای بازیکنان، کادر فنی و باشگاه ها نیز وجود داشته باشد و به نظرم بهتر است تا زمانی که شرایط به حالت پایدار برسد، مسابقات فوتبال هم متوقف شوند.

سازمان لیگ به برگزاری مسابقات فوتبال اصرار دارد، نبود 4 بازیکن

وی با بیان اینکه بازی بسیار سختی مقابل فولاد خوزستان داریم، گفت: فولاد تیم قابل احترامی است و خیلی منطقی فوتبال بازی می کند، بازیکنان با توجه به فرایند بسیار خوب تیم از نظر روحی روانی بسیار آماده هستند و فکر می کنم فردا بتوانیم بازی بسیار خوبی مقابل فولاد برگزار کنیم.

مربی تیم فوتبال شاهین بوشهر گفت: با توجه به یارگیری خوبی که در نیم فصل داشتیم از نظر فنی پیشرفت ملموسی داشته باشیم و ان شاءالله این فرایند ادامه داشته باشد تا آنجا که دیگر خطر سقوط احساس نشود.

کریمیان در خصوص مصدومان و محرومان تیمش در دیدار مقابل فولاد خوزستان نیز گفت: برای دیدار فردا محروم نداریم ولی سه چهار بازیکنان کلیدی مان را از جمله کاپیتان تیم، بحرانی، احمدی و محمودی به دلیل مصدومیت جدی در اختیار نداریم.

به گزارش وبلاگ ورزش و تندرستی، بازی تیم های فولاد خوزستان و شاهین شهرداری بوشهر از هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور، ساعت 16 فردا در ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری مهر

به "سازمان لیگ به برگزاری مسابقات فوتبال اصرار دارد، نبود 4 بازیکن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سازمان لیگ به برگزاری مسابقات فوتبال اصرار دارد، نبود 4 بازیکن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید