ماموریت مهم یحیی گل محمدی در پرسپولیس

به گزارش وبلاگ ورزش و تندرستی، خبرنگاران: هفته دوم رقابت های لیگ برتر ایران، فردا چهارشنبه، با انجام دو بازی دیگر به خاتمه می رسد که در حساس ترین بازی، پرسپولیس در استادیوم آزادی میزبان نساجی مازندران است و به مصاف این تیم می رود.

ماموریت مهم یحیی گل محمدی در پرسپولیس

به گزارش وبلاگ ورزش و تندرستی، یحیی گل محمدی و تیمش در شرایطی برابر رقیب مازندرانی شان قرار می گیرند که بیش از هر زمان دیگری احتیاج به برد دارند؛ آن ها در ملاقات هفته نخست برابر فولاد به رجحان رسیده و 3 امتیاز گرفته اند، ولی اتفاقات اتفاق افتاده در هفته دوم، ماموریت یحیی گل محمدی در پرسپولیس را مهم تر نموده است.

پرسپولیس در این فصل هم برای رسیدن به عنوان قهرمانی باید با همان مدعیان فصل پیش یعنی سپاهان، اسنقلال و گل گهر مبارزه کند. نکته مهم اینکه هر سه این تیم ها پیروز شده اند در هفته دوم هم رقبایشان را شکست دهند و همگی 6 امتیازی شوند. سپاهان برابر نفت مسجد سلیمان، استقلال برابر ذوب آهن و گل گهر برابر فجر سپاسی به رجحان رسیدند و دومین پیروزی شان درلیگ برتر را جشن گرفتند. ترتیب حضورشان در جدول رده بندی هم تا پیش از بازی پرسپولیس به اینگونه است که سپاهان تیم صدرنشین است و گل گهر و استقلال در رده های بعدی.

حال واضح است که پرسپولیس چاره ای به غیر از کسب 3 امتیاز در ملاقات فردا نخواهد داشت. یحیی گل محمدی در این مدت آن قدر کسب تجربه نموده که بداند امتیازات کامل ملاقات های خانگی چقدر اهمیت دارد.

منبع: فرارو

به "ماموریت مهم یحیی گل محمدی در پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماموریت مهم یحیی گل محمدی در پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید