راهیابی مستند دیلگ به دهمین جشنواره مردمی فیلم عمار

به گزارش وبلاگ ورزش و تندرستی، معاون فرهنگی و هنری حوزه هنری چهارمحال و بختیاری از حضور فیلم مستند دیلگ در دهمین جشنواره مردمی فیلم عمار خبر داد.

راهیابی مستند دیلگ به دهمین جشنواره مردمی فیلم عمار

به گزارش گروه فرهنگی وبلاگ ورزش و تندرستی، قاسم اسماعیلی امروز از حضور فیلم مستند دیلگ از چهارمحال و بختیاری در دهمین جشنواره مردمی فیلم عمار خبر داد.

معاون فرهنگی و هنری حوزه هنری چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه دیلگ واژه ای ترکی و به معنای امید است، اضافه نمود: مستند دیلگ به کارگردانی مشترک عباس رفیعی و سید صفی الله حسینی و تولید حوزه هنری انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری در بخش مسابقه دهمین جشنواره مردمی فیلم عمار حضور دارد.

وی ادامه داد: مستند دیلگ در بخش رقابت اصلی جشنواره روایت قهرمانان جهت پیشرفت حضور دارد، این مستند 19 دقیقه ای، روایت زندگی پیرمردی است که با وجود کهولت سن و فرسودگی، به دلیل امید و نگاه ممتاز به زندگی و با همت بلند، برای کسب روزی حلال تلاش می کند.

معاون فرهنگی و هنری حوزه هنری چهارمحال و بختیاری با اشاره به فیلم داستانی پسر مرد که با مشارکت حوزه هنری چهارمحال و بختیاری و دفتر امور اجتماعی استانداری در شهرکرد تولید شد، اظهار داشت: نویسنده این فیلم داستانی فاطمه برزکار است و کارگردان آن امیرحسین ریاحی است.

وی اضافه نمود: فیلمنامه این اثر با همکاری کارگاه از ایده تا فیلمنامه حوزه هنری چهارمحال و بختیاری تولید شده و داستان آن درباره پسری است که به دلیل مشاجره های پدر و مادر خود در خانواده دوست دارد خود را جایگزین پدر کند.

معاون فرهنگی و هنری حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: حوزه هنری استان با همکاری دفتر امور اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری تا خاتمه سال 98 چند فیلم کوتاه با موضوع آسیب های اجتماعی (طلاق و خانواده) تولید خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "راهیابی مستند دیلگ به دهمین جشنواره مردمی فیلم عمار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهیابی مستند دیلگ به دهمین جشنواره مردمی فیلم عمار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید