شروع اکران یه وا در آمریکا از سوم آبان

به گزارش وبلاگ ورزش و تندرستی به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، در آستانه اکران فیلم سینمایی یه وا اثر آناهید آباد در پخش سراسری آمریکا، پوستر این فیلم سینمایی رونمایی شد.

شروع اکران یه وا در آمریکا از سوم آبان

اکران فیلم سینمایی یه وا از 25 اکتبر برابر با 3 آبان در ایالت نیویورک آمریکا شروع خواهد شد. این فیلم همچنین در ادامه از 1 نوامبر برابر با 10 آبان در ایالت کالیفرنیا - شهر لوس آنجلس روی پرده خواهد رفت و بعد اکران آن در ایالت های مختلف ادامه خواهد یافت.

پخش فیلم سینمایی یه وا از طریق کمپانی ونرافیلمز به مدیریت گارینه نظریان انجام می گردد.

یه وا نخستین فیلم آناهید آباد و محصول مشترک ایران و ارمنستان است و در کشور ارمنستان فیلمبرداری شده است و از جمله فعالیت های بنیاد سینمایی فارابی در حوزه فراوری مشترک محسوب می گردد.

نماینده سینمای ارمنستان در بخش بهترین فیلم خارجی زبان نودمین دوره جوایز اسکار در جشنواره هایی چون مونترال، ونیز، میل ولی، پالم اسپرینگز، کلیوند، کوتبوس و... حضور داشته است.

یه وا روایت داستانی است که به مسائل اجتماعی انسان معاصر می پردازد.

نارینه گریگوریان، شانت هوانیسیان، سرگی توماسیان، ورژ کاسونی، مارجان آودیسیان، روزا آویدیسوا، دیگران داویدیان، نانور پطروسیان، اولینا آدامیان، یلونا ملیک ستیان، پاول مگردیچیان، مارات داویدیان و ... بازیگران این فیلم سینمایی هستند

منبع: خبرگزاری مهر

به "شروع اکران یه وا در آمریکا از سوم آبان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع اکران یه وا در آمریکا از سوم آبان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید