خبرنگاران مراکز شبه خانواده بهزیستی ورامین به طور کامل ضدعفونی شدند

به گزارش وبلاگ ورزش و تندرستی، تهران- خبرنگاران- رئیس اداره بهزیستی شهرستان ورامین گفت: تمامی مراکز شبه خانواده بهزیستی ورامین به خاطر پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، به طور کامل ضدعفونی شده و این کار به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

خبرنگاران مراکز شبه خانواده بهزیستی ورامین به طور کامل ضدعفونی شدند

اعظم هراتی روز دوشنبه به خبرنگار وبلاگ ورزش و تندرستی گفت: اداره بهزیستی شهرستان ورامین با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در مراکز دولتی و غیر دولتی، برنامه های جامعی را بر اساس سیاست های کلی ستاد ملی مبارزه با کرونا و پروتکل های سازمان بهزیستی طراحی و اجرا نموده است.

وی اضافه نمود: به منظور آگاهی بخشی به جامعه هدف، دوره های تخصصی مقابله با ویروس کرونا برای کارکنان دو مرکز دولتی اورژانس اجتماعی و مجتمع شهید باهنر و مراکز غیر دولتی فعال زیر نظر بهزیستی با همکاری شبکه بهداشت و درمان برگزار گردید.

وی توضیح داد: به منظور توسعه آموزش های تخصصی مقابله با کرونا، دوره های آموزشی مجازی ویژه افراد تحت پوشش بهزیستی به صورت روزانه ارائه می گردد.

هراتی گفت: هم اکنون 13 مرکز شبانه روزی شامل مرکز شبه خانواده نگهداری از ایتام، مراکز تواتبخشی و کمپ های ترک اعتیاد زیر نظر بهزیستی ورامین مشغول به فعالیت می باشند که این مراکز به صورت شبانه روزی ضدعفونی می شوند.

وی اظهار کرد: این مراکز شبانه روزی ملزم به رعایت پروتکل های ابلاغی از سوی سازمان بهزیستی شامل در نظر دریافت اتاق قرنطینه، جلوگیری از پذیرش جدید، تفکیک ظروف غذاخوری، ایجاد فاصله مناسب بین تخت خواب، لغو کلیه اردوهای فرهنگی و ممانعت از دریافت غذای نذری می باشند.

رئیس بهزیستی ورامین گفت: علاوه بر برشورهای اطلاع رسانی، دستگاه تب سنج در اختیار این مراکز قرار گرفته تا شرایط سلامتی مددجویان به صورت مستمر آنالیز گردد.

بیش از 4 هزار مددجو زیر نظر بهزیستی ورامین قرار دارند.

ورامین با 300 هزار نفر جمعیت در 35 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران مراکز شبه خانواده بهزیستی ورامین به طور کامل ضدعفونی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مراکز شبه خانواده بهزیستی ورامین به طور کامل ضدعفونی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید