حاشیه دیدار تراکتورسازی - سپاهان، تراکتوری ها برای کیانی کری خواندند؛ F14 تشویق شد، ورود دیرهنگام قلعه نویی به زمین

به گزارش وبلاگ ورزش و تندرستی، محمد ابراهیمی، مهاجم پیشین تیم فوتبال تراکتورسازی با تشویق طرفداران این تیم راهی سکوهای استادیوم یادگار امام (ره) تبریز شد.

حاشیه دیدار تراکتورسازی - سپاهان، تراکتوری ها برای کیانی کری خواندند؛ F14 تشویق شد، ورود دیرهنگام قلعه نویی به زمین

به گزارش وبلاگ ورزش و تندرستی از تبریز، تیم های تراکتورسازی و سپاهان از ساعت 16 امروز (آدینه) در چارچوب دیدارهای هفته بیستم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور در استادیوم یادگار امام (ره) تبریز به مصاف هم رفته اند. بخشی از حواشی این بازی در زیر آمده است:

طرفداران تیم میزبان پیش از شروع بازی، با شعار غیرتی ام، غیرتی ام، من اکبر ایمانی ام برای مهدی کیانی، کاپیتان سابق تیم شان که در این فصل برای سپاهان توپ می زند، کری خواندند. در سال های گذشته این شعار به مهدی کیانی اختصاص داشت.

محمد ابراهیمی، بازیکن پیشین تراکتورسازی که در نقل وانتقالات زمستانی از لیگ یک به سپاهان پیوسته است، با لباس شخصی در استادیوم حضور دارد و با تشویق طرفداران وارد صندلی ویژه شد. در این میان بازار عکس سلفی با این بازیکن نیز داغ بود.

طرفداران تراکتورسازی بادکنک هایی قرمز رنگ به دست داشتند که همزمان با شروع بازی آنها را به سمت آسمان رها کردند.

علی رغم شروع بازی، طرفداران تراکتورسازی همچنان وارد استادیوم می شوند. در زمان شروع بازی حدود 50 هزار نفر در استادیوم حضور داشتند.

یکی از طرفداران تراکتورسازی پرچم ژاپن را به همراه داشت. یکی دیگر از طرفداران نیز با پرچم ایران در استادیوم حضور پیدا نموده بود.

امیر قلعه نویی که آخر از همه وارد زمین شده بود، هنگام شروع بازی و در راه رسیدن به نیمکت سپاهان با سرمربی و نیمکت نشینان تراکتورسازی خوش وبش کرد.

همزمان با شروع بازی، طرفداران تراکتورسازی با شعاری به زبان بومی، برای بازیکنان سابق تیم شان کری خوانده و گفتند بر تن کردن پیراهن تراکتورسازی غیرت می خواهد. تماشاگران این دیدار در لحظه های مختلف این شعار را تکرار کردند.

اکبر ایمانی، احسان حاج صفی، ساسان انصاری، دانیال اسماعیلی فر و مهدی مهدی پور از جمع بازیکنان تراکتورسازی جدا شده و به سمت نیمکت تیم میهمان رفتند. مهدی کیانی، محمد ایران پوریان و محمدرضا مهدی زاده که در این فصل برای سپاهان توپ می زنند هم به سمت نیمکت تیم سابق خود رفتند.

مسعود شجاعی، کاپیتان تیم فوتبال تراکتورسازی از سوی طرفداران این تیم مورد تشویق نهاده شد.

ف

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "حاشیه دیدار تراکتورسازی - سپاهان، تراکتوری ها برای کیانی کری خواندند؛ F14 تشویق شد، ورود دیرهنگام قلعه نویی به زمین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حاشیه دیدار تراکتورسازی - سپاهان، تراکتوری ها برای کیانی کری خواندند؛ F14 تشویق شد، ورود دیرهنگام قلعه نویی به زمین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید