جاری شدن سیل در روستای گنجه رودبار، خسارت ها برآورد نشده است

به گزارش وبلاگ ورزش و تندرستی، اسماعیل میرغضنفری غروب دوشنبه طی گفتگویی با خبرنگاران با اشاره به گزارش وقوع سیل در برخی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان رودبار، اظهار کرد: پیش از ظهر امروز با توجه به بارش شدید باران شاهد جاری شدن سیل در این روستاها به ویژه روستای گنجه شهرستان رودبار بودیم.

جاری شدن سیل در روستای گنجه رودبار، خسارت ها برآورد نشده است

وی با بیان اینکه به محض اطلاع از این موضوع گروه های امدادی برای خدمات رسانی به آسیب دیدگان به منطقه اعزام شدند، اضافه نمود: براثر این سیل به چند خانه مسکونی، ماشین، معابر، پل ارتباطی و باغات زیتون و انبار ذخیره زیتون در این روستا خسارت وارد گردیده است.

فرماندار رودبار در ادامه با اشاره به بازدید معاون عمرانی استانداری گیلان از مناطق سیل زده، گفت: دستوراتی نیز به دستگاه های متولی برای جبران خسارت وارده شد.

وی به قطع برق، آب و گاز حدود 250 خانوار از 400 خانوار ساکن روستای گنجه اشاره و گفت: با کوشش های انجام شده برق این خانوارها وصل و گاز نیز تا ساعات پایانی شب وصل می گردد.

میرغضنفری توضیح داد: پیش بینی می گردد که آب شرب نیز حداکثر تا 24 ساعت آینده وصل گردد.

وی با بیان اینکه صبح فردا نیز اکیپی از مدیریت بحران استان گیلان از مناطق آسیب دیده بازدید می نمایند، اضافه نمود: خسارت های وارده نیز توسط این هیئت برآورد می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "جاری شدن سیل در روستای گنجه رودبار، خسارت ها برآورد نشده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاری شدن سیل در روستای گنجه رودبار، خسارت ها برآورد نشده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید