تیم قدرتمندی برای حضور در لیگ دسته اول آماده خواهیم کرد

به گزارش وبلاگ ورزش و تندرستی، تیم فوتبال استقلال ملاثانی که فصل گذشته برای اولین بار در رقابتهای لیگ دسته اول حضور داشت و در اولین فصل حضورش در این مسابقات با کسب نتایجی نسبتاً مطلوب با 42 امتیاز و قرار گرفتن در رده سیزدهم به کار خودش سرانجام داد، برای فصل تازه لیگ دسته اول استارت زد.

تیم قدرتمندی برای حضور در لیگ دسته اول آماده خواهیم کرد

مهدی علیزاده در تبادل نظر با وبلاگ ورزش و تندرستی گفت: فصل گذشته که نخستین سال حضورمان در لیگ یک بود برای بقا در این مسابقات هدف گذاری کردیم که یک هدف گذاری کاملاً منطقی بود و با کوشش دسته جمعی به این هدف رسیدیم. اما برای فصل تازه اهدافی فراتر از بقا در این مسابقات داریم.

مالک استقلال ملاثانی در ادامه بیان داشت: تغییراتی در ساختار باشگاه ایجاد نموده ایم که قطعاً نتیجه آن به زودی و در طول مسابقات به چشم خواهد آمد. پس از آن هم در کوششیم تا تیمی به مراتب قدرتمند تر از فصل گذشته را راهی مسابقات لیگ یک نماییم. هدف اول و بالاتر ما این است که برای صعود به لیگ برتر کوشش کنیم و اگر هم چنین نشد، باید در جایگاهی بالا در جدول قرار گیریم.

وی اضافه نمود: خوزستان مهد فوتبال ایران است و این سرزمین سرشار از استعدادهایی است که در پی بستری برای دیده شدن هستند. ما در استقلال ملاثانی در پی این هستیم تا حد امکان این بستر را برای جوانان استان خوزستان فراهم کنیم و حتی المقدور از نیروها و استعدادهای بومی استفاده می کنیم. اما به منظور تقویت کردن تیم تعدادی از فوتبالیست های باتجربه و عظیم را هم به خدمت می گیریم تا در کنار جوانان استان خوزستان تیمی قدرتمند را راهی مسابقات نماییم.

علیزاده در ادامه بیان داشت: مسابقات لیگ دسته اول فصل گذشته از کیفیت بالایی برخوردار بود و نظم حاکم بر این مسابقات هم نسبت به قبل بهتر شده بود. اما هیچ یک از آنها مطلوب و ایده آل نبود و انتظار می رود مسابقات در فصل تازه به لحاظ نظم و کیفیت پیشرفت بیشتری نماید. ما هم به اسم یک تیم خوزستانی کوشش می کنیم تا سهم خود را در بهبود نظم و کیفیت به لیگ یک ادا نماییم و این انتظار را به جز نهادهای برگزار کننده و فدراسیون، از دیگر تیم ها هم داریم تا همه در کنار هم به بهبود کیفی این مسابقات یاری نموده باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تیم قدرتمندی برای حضور در لیگ دسته اول آماده خواهیم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم قدرتمندی برای حضور در لیگ دسته اول آماده خواهیم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید