تعامل با دیگر دستگاه ها سبب بهبود حفظ منابع طبیعی می گردد

به گزارش وبلاگ ورزش و تندرستی، احمد طاهری پیش از ظهر شنبه با بیان این مطلب گفت: در خصوص منابع طبیعی قوانین خوب و کافی وجود دارد و اگر چنانچه در مورد موضوعی ابهامی وجود داشته باشد با استعلام از مراجع مورد نظر قابل رفع شدن است.

تعامل با دیگر دستگاه ها سبب بهبود حفظ منابع طبیعی می گردد

وی کار در منابع طبیعی را خدمت به همه مردم دانست و توضیح داد: کار ما در ارتباط با طبیعت و انفال می باشد که از اهمیت بسزایی برخوردار است که در انجام امور، مهم تر از خشنودی خودمان بایستی رضایت خداوند را در نظر بگیریم.

این مسئول منابع طبیعی استان تهران از مجموعه منابع طبیعی به عنوان دستگاه حاکمیتی نام برد و تأکید کرد: یکی از وظایف اصلی ما حفظ عرصه های منابع طبیعی است که در این خصوص رویکرد پیشگیرانه بایستی مدنظر و در دستور کار قرار داشته باشد.

طاهری اجرای طرح ها و پروژه های منابع طبیعی را مهم دانست و گفت: از آنجائی که اجرای پروژه های منابع طبیعی عام المنفعه بوده و از لحاظ زیست محیطی و اقتصادی از ارزش بالایی برخوردار می باشند از همین رو ضرورت ایجاب می نماید تا به موقع به مرحله اجرا درآیند که در این خصوص شهرستان ها به عنوان مجری قلمداد می شوند.

سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران تعامل و همکاری با دستگاه ها و نهادهای دیگر را راهکاری مناسب برای پیشبرد امور دانست و یادآور شد: در سایه تعامل، همکاری و همدلی می توان بسیاری از موانع پیش رو را برداشت و شاهد سرعت بخشیدن در کارها بود.

وی به ایام ا... دهه فجر اشاره نمود و بیان داشت: باید طوری برنامه ریزی گردد تا چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با شکوه گرامی داشته گردد و پروژه های قابل افتتاح در این ایام خجسته به بهره برداری برسند.

این مقام مسئول هفته منابع طبیعی را فرصت مناسبی برای ترویج فرهنگ منابع طبیعی دانست و اضافه کرد: این هفته فرصت مغتنمی است تا اهمیت و ارزش منابع طبیعی تجدید شونده به عموم مردم معرفی گردد و با برگزاری مراسم های مناسب دستآوردهای منابع طبیعی و آبخیزداری به اطلاع عموم رسانده گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تعامل با دیگر دستگاه ها سبب بهبود حفظ منابع طبیعی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعامل با دیگر دستگاه ها سبب بهبود حفظ منابع طبیعی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید