بازگشایی کتابخانه های عمومی استان قم از ابتدای تیرماه

به گزارش وبلاگ ورزش و تندرستی، سجاد عمرانی، سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم در مصاحبه با خبرنگار خبرنگاران در قم، با اشاره به بازگشایی کتابخانه های عمومی استان قم گفت: با توجه به دستورالعمل های وزارت بهداشت و هماهنگی بعمل آمده با ستاد مبارزه با کرونا، کتابخانه های عمومی استان از ابتدای تیر بازگشایی می شوند و مراجعین می توانند برای استفاده ازکتابخانه ها مراجعه نمایند.

بازگشایی کتابخانه های عمومی استان قم از ابتدای تیرماه

وی اضافه کرد: عضویت اعضا کتابخانه های عمومی برای چهار ماه تمدید شده است و برای تسهیل کتاب های امانی زمانِ امانت آن را به یک ماه افزایش داده ایم.

سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم با تأکید بر حفظ سلامتی و رعایت بهداشت عمومی با توجه به دستورالعمل های ستاد ملی کرونا استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی را ضروری و مهم ارزیابی کرد و گفت: استفاده اعضا از سالن های مطالعه با رعایت نوبت امکان پذیر است.

عمرانی در رابطه با بازگشایی بخش نابینایان و ناشنوایان نیز یادآور شد: تا اطلاع ثانوی بخش نابینایان و ناشنوایان تعطیل خواهد بود و هر زمان به ما اجازه بازگشایی را بدهند از طریق رسانه های جمعی اطلاع رسانی خواهیم کرد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "بازگشایی کتابخانه های عمومی استان قم از ابتدای تیرماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشایی کتابخانه های عمومی استان قم از ابتدای تیرماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید