این داش آکل هیچ ارتباطی با فیلم کیمیایی ندارد

به گزارش وبلاگ ورزش و تندرستی، محمد عرب کارگردان فیلم سینمایی داش آکل با بیان اینکه این فیلم هیچ ارتباطی با ساخته مسعود کیمیایی ندارد، گفت: من هم فیلم خودم را ساخته ام و به هیچ وجه قصد نداشته ام که بخواهم با این فیلم ارزش فیلم دیگری را پایین بیاورم.

این داش آکل هیچ ارتباطی با فیلم کیمیایی ندارد

به گزارش وبلاگ ورزش و تندرستی،طبق گزارش رسیده،مراسم نمایش خصوصی فیلم سینمایی داش آکل ساخته محمد عرب (گرگانی) شامگاه 29 مرداد ماه به میزبانی پردیس سینمایی باغ کتاب و با حضور عوامل و بازیگران فیلم برگزار گردید.

محمد عرب در ابتدای این مراسم و قبل از شروع نمایش فیلم با حضور روی صحنه ضمن تشکر از مهمانان حاضر در این مراسم درباره ساخت این فیلم گفت: داش آکل قرار بود سه سال پیش ساخته گردد و در این راه سختی های بسیاری را پشت سر گذاشتیم. برخی موافق ساخت این فیلم نبودند و به همین خاطر مشکلات بسیاری را برایمان ایجاد کردند. با این حال خوشحالم که فیلم سرانجام ساخته شد و امشب قرار است برای اولین بار همراه با شما به تماشای آن بنشینیم.

وی اضافه نمود: انتخاب عنوان فیلم به این دلیل انجام شد زیرا شخصیت اصلی داستان داش آکل نام دارد. این نکته را نیز باید بگویم که این فیلم هیچ ارتباطی با ساخته استاد مسعود کیمیایی ندارد و از شما هم می خواهم که به هیچ وجه این دو فیلم را با یکدیگر مقایسه نکنید. در همه جای دنیا مرسوم است که فیلمسازان از یک داستان معروف و با برداشتی آزاد فیلم مورد علاقه خود را می سازند. من هم فیلم خودم را ساخته ام و به هیچ وجه قصد نداشته ام که بخواهم با این فیلم ارزش فیلم دیگری را پایین بیاورم.

پس از سرانجام صحبت های کارگردان این فیلم، از بازیگران و عوامل داش آکل تقدیر صورت گرفت.

حسین یاری، مهران غفوریان، محمدرضا شریفی نیا، هلیا امامی، فاطمه گودرزی، علی صادقی، مهرداد ضیایی، نیما شاهرخ شاهی، ارژنگ امیرفضلی، امیرحسین صدیق، قدرت الله صالحی، الله قلی نظری، محسن افشانی، ارسلان قاسمی، علی مسعودی، امین ایمانی، رضا عزیزی، ایمان صفا، رضا هاشمی، علیرضا بابایی، صادق حدادی، طاها عرب، محمدرضا زاهدی بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

داش آکل با برداشتی آزاد از داستان کوتاه داش آکل صادق راهنمایی به نویسندگی منصور براهیمی ساخته گردیده است.

این فیلم در روزهای آینده در گروه سینمایی باغ کتاب روی پرده می رود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "این داش آکل هیچ ارتباطی با فیلم کیمیایی ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این داش آکل هیچ ارتباطی با فیلم کیمیایی ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید